شکوری: با وجود مشکلات بدهی اینیگو را پرداخت می‌کنیم

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: با وجود مشکلات مان بدهی به اینیگو را پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکلات متعددی از لحاظ مالی مواجه شده و حجم بدهی‌های بین‌المللی سرخ‌پوشان در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات سرخ‌پوشان را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

تمام راه‌های درآمدزایی نایب قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا به کارگزار این باشگاه وصل است و با توجه به اینکه شرکت کارگزار تاکنون بخش زیادی از تعهداتش را عملی کرده و تا اوایل سال آینده هم پرداختی به این باشگاه نخواهد داشت، سبب شده مدیران فعلی پرسپولیس برای تسویه بدهی‌های خود با دردسرهایی بزرگی مواجه شوند.

در جدیدترین نمونه از این مشکلات بزرگ هم کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به پرسپولیس اعلام کرده در صورت پرداخت نشدن بدهی ۷۸ هزار دلاری و جریمه دیرکرد طلب اینیگو والنسیا تا ۲۵ بهمن این باشگاه از حضور در بازار نقل و انتقالات محروم خواهد شد. این درحالی است که پرسپولیس برای تسویه بدهی ۵۰۰ هزار یورویی‌اش به ماریو بودیمیر هم تنها تا ۵ روز دیگر یعنی ۱۲ بهمن فرصت دارد.

در تابستان امسال کمیته وضعیت فیفا پرسپولیس را به پرداخت مبلغی حدود ۷۵۰ هزار دلار در پرونده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش محکوم کرد اما مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند با پذیرش پرداخت پول به اینیگو والنسیا تصمیم گرفتند برخلاف پرونده وی برخلاف سرمربی آرژانتینی و خواکین، دیگر دستیار وی در  دادگاه CAS بررسی شود.

با این وجود پرسپولیس در فرصت مقرر نتوانست این مبلغ را پرداخت کند تا این پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده شود و اکنون با دومین ضرب‌الاجل این کمیته سرخ‌پوشان تنها ۱۸ روز برای پرداخت مطالبات اینیگو و فرار از محرومیت نقل و انتقالاتی زمان دارند.

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با ما، ضمن تایید این امر اظهار داشت: با وجود مشکلات زیادی که برای درآمدزایی داریم اما با توجه به این حکم موظف هستیم از هر طریقی پول اینیگو را پرداخت کنیم. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم در این زمان باقی مانده این مبلغ تامین شود.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1088060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =