عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد حل مسئله‌ آسیب‌شناسی شود

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رسالت این اداره‌کل نظارت، ارزیابی و آسیب‌شناسی عملکرد دانشگاه البته با رویکرد حل مسئله است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جواد عارف در نشست با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: رسالت اداره‌کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، نظارت، ارزیابی و آسیب‌شناسی عملکرد دانشگاه البته با رویکرد حل مسئله است.

وی به بیان ساختار و چارچوب کلی فعالیت‌های اداره‌کل نظارت، ارزیابی و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و افزود: همکارانم در این اداره‌کل با همدلی، هم‌افزایی و رویکرد حل مسئله در کنار مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هستند تا با دقت مشکلات احتمالی و نقاط ضعف را شناسایی کرده و برای رفع آنها به راه‌حل برسند.

مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: در راستای تحقق اهداف عالی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری و همفکری با مسئولان واحدهای دانشگاهی فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و خراسان‌جنوبی را مورد بررسی و پایش قرار می‌دهیم و نگاه و رویکرد اصلی و محوری ما در این ارزیابی‌ها و بررسی‌ها رویکردی پیشگیرانه و با هدف حل مسئله خواهد بود.

عارف با اشاره به اینکه ارزیابی و بازرسی در اتخاذ تدابیر لازم برای بهبود امور و رفع هرگونه نواقص احتمالی موثر است، ادامه داد: مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از این ارزیابی‌ها و بازرسی‌ها استقبال کرده‌اند.

سایه سنگین کرونا بر فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی نیز مطرح کرد: این ارزیابی‌ها و بازرسی‌ها فرصت بسیار ارزشمندی در اختیار مسئولان و مدیران دانشگاهی قرار می‌دهد تا بتوانند با اشراف و شناخت بیشتری از مشکلات و مسائل مختلف حوزه کاری خود اقدام کنند.

سید حسن هاشمی با اشاره به اینکه سایه سنگین کرونا بسیاری از فعالیت‌ها را تحت تأثیر قرار داده گفت: این مشکل را باید با عزم جدی و همت و کار مضاعف برطرف کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین یادآور شد که امروزه سازمان‌ها و نهادهای مهم برای بهبود هرچه بهتر و مستمر فعالیت های مجموعه خود توجه بسیار دقیقی به ارزیابی و بازرسی دارند

وی در ادامه توضیح داد: با تمام توان و همکاری و همدلی در خدمت اداره‌کل نظارت، بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه هستیم و مجدانه در مواردی که در بررسی و پایش به ما اعلام کنند اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088061

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =