رتبه نخست جشنواره مد و لباس به دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی رسید

دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در بخش مقالات علمی سومین جشنواره ملی مد و لباس کودک و نوجوان فجر موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، اکرم کریمی دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مراسم پایانی سومین جشنواره ملی مد و لباس کودک و نوجوان فجر به رتبه نخست دست پیدا و تندیس و لوح سپاس این جشنواره را دریافت کرد.

سید محمدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی مشاور معاون امور هنری وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، سیدمرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، لادن حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد، غزال بهمنی دبیر جشنواره و جمعی از فعالان عرصه مد و لباس کشور در مراسم پایانی سومین جشنواره ملی مد و لباس کودک و نوجوان فجر حضور داشتند.

در این جشنواره مقاله اکرم کریمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با عنوان شناسایی عوامل مؤثر در طراحی و تولید لباس کودکان از پایان‌نامه کارشناسی ارشد  به  راهنمایی وحید محمدی عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی و همکاری مانا اباذری به‌عنوان  رتبه نخست معرفی و تندیس و لوح سپاس دریافت کرد.

به گزارش آنا، سومین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان در سامانه جامع مد و لباس کشور به‌صورت مجازی برگزار و در فضای رقابتی پس از طی داوری در بخش‌های مختلف طراحی‌، مجموعه‌سازی، ملحقات لباس، پوشاک مدارس و مقالات، اسامی برگزیدگان اعلام شد.

پیمان ولی‌پور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر و عضو هیئت علمی گروه نساجی این واحد دانشگاهی از موفقیت این پژوهشگران تجلیل کرد و بر تداوم این موفقیت‌ها و حضور فعال  استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در گروه تخصصی طراحی لباس این واحد دانشگاهی  با تبیین ظرفیت‌های بالقوه آن برای شرکت هرچه بیشتر طراحان لباس در نهمین جشنواره مد و لباس فجر تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =