پیروزی آنتورپ با سیوهای زیبای بیرانوند و تمجید رسانه‌ها از علیرضا

تیم فوتبال آنتورپ در شبی که علیرضا بیرانوند دروازه‌ این تیم را بسته نگه داشت، به یک پیروزی ارزشمند رسید و به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال آنتورپ در هفته بیست و چهارم ژوپیرلیگ بلژیک شب گذشته تیم آنتورپ با دروازه بانی علیرضا بیرانوند به مصاف تیم یوپن رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

این سومین برد آنتورپ از چهار دیدار گذشته با «فرانک ورکوترن» سرمربی جدید این تیم است. علیرضا بیرانوند همانند دیدارهای گذشته آنتورپ درون دروازه این تیم قرار داشت و با چند واکنش خوب، مانع گل خوردن آنتورپی ها شد.

این تیم بلژیکی با کسب سه امتیاز این مسابقه، ۴۰ امتیازی شد و با یک امتیاز و بازی بیشتر نسبت به تیم خنک، به رده دوم جدول صعود کرد. آنتورپ برای حفظ این جایگاه باید منتظر لغزش خنک در بازی با زولته وارخم باشد.

آنتورپ در بازی گذشته خود مقابل اوستنده شکست خورده بود و همین مسئله انتقاداتی را نسبت به عملکرد تیم بیرانوند و سرمربی آن وارد کرده بود. با این حال بعد از برد شب گذشته، رسانه‌های بلژیک از آنتورپ و این برد و همچنین بسته ماندن دروازه این تیم با حضور بیرانوند تمجید کردند.

سایت «GVA» بلژیک در بخشی از گزارش خود از این بازی، از علیرضا بیرانوند به عنوان یک دروازه بان قوی یاد کرد و نوشت: «سن خوزه مربی یوپن در نیمه دوم مجبور شد تیمش را هجومی تر کند. ضربه سر کوچ در دقیقه نخست از نیمه دوم هشداری برای خطر دریافت گل بود. آنتورپ برای جلوگیری از باز شدن دروازه‌اش به بهترین بیرانوند نیاز داشت. این ایرانی دو موقعیت پرولیاک و یک موقعیت پیترز را هم مهار کرد.»

همچنین روزنامه «HLN» در گزارش خود از این مسابقه اعلام کرد آنتورپ بعد از جلو افتادن از یوپن و فشار این تیم برای جبران نتیجه، توانست روی بیرانوندِ فوق العاده حساب کند. در بخشی از گزارش این روزنامه آمده است: «بعد از شروع نیمه دوم یوپن هجومی شد یا آنتورپ عقب نشینی کرد؟ صرفنظر از این، پرولیاک بیرانوند را دو بار به آزمایش گذاشت و دروازه بان ایرانی هر دو بار را خوب مداخله کرد. همچنین یوپن با نزدیک شدن به انتهای بازی فشار خود را افزایش داد. قدردانی و ستایش برای مقاومت ذهنی دروازه بان (بیرانوند) پس از انتقاداتی که از او شد.»

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1088099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =