دانشگاه علوم پزشکی تهران مسابقه پایان‌نامه 5 دقیقه‌ای برگزار می‌کند

دانشگاه علوم پزشکی تهران در سطح دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی و تخصصی این دانشگاه، مسابقه پایان‌نامه پنج دقیقه‌ای برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، سومین دوره مسابقه پایان‌نامه پنج دقیقه‌ای در سطح دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی و تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به منظور برگزاری سومین دوره مسابقه پایان‌نامه پنج دقیقه‌ای، کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تخصصی دانشگاه که پایان‌نامه یا پروژه ثبت شده در سامانه پژوهشیار دارند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

اهداف برگزاری این مسابقه عبارتند از: آشنایی گروه‌های مختلف علوم پایه و بالینی با توانایی‌های تحقیقاتی موجود در دانشگاه، دیده شدن دانشجویان به منظور تشویق و ترغیب آن‌ها، تمرینی جهت جلب سرمایه گذار برای حمایت از یک ایده پژوهشی است.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید محتوای مجازی که حداقل حاوی بیان مسئله و روش کار باشد را در قالب یک سخنرانی پنج دقیقه‌ای ضبط و فایل مربوطه را در سایت Picofile.com بارگذاری کرده و لینک فایل به همراه پسورد انتخابی را تا ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ به شماره ۰۹۱۲۷۰۱۹۱۴۱ پیامک کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088105

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =