فرآیند بیمه تکمیلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در مراحل نهایی است/ بدهی هزار و 500 میلیاردی دولت به دانشگاه آزاد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بیمه تکمیلی یکی از مطالبات جدی استادان و کارکنان‌ این دانشگاه بوده و دغدغه همکاران باید با سهولت تأمین شود، گفت: فرآیند بیمه تکمیلی در مراحل نهایی قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمهدی فداکار در نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان این که بیمه تکمیلی یکی از مطالبات جدی استادان و کارکنان‌ دانشگاه آزاد اسلامی بوده و دغدغه همکاران باید با سهولت تأمین شود، ادامه داد: فرآیند بیمه تکمیلی در مراحل نهایی قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تشریح کرد: چارت سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی در ایستگاه آخر قرار گرفته و به‌زودی به استان‌ها اعلام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه به‌منظور تمرکززدایی برخی از تصمیم‌های سازمان مرکزی به استان‌ها واگذار شده است، اظهار کرد: برای تعالی دانشگاه آزاد اسلامی همه بخش‌ها باید مجدانه فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: سفرهای استانی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند انعکاس‌دهنده واقعیت‌های واحدها و مراکز باشد و در تصمیم‌های مدیران نقش ارزنده و واقعی‌تری خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هرچند با تنگناهایی مواجه است؛ اما تلاش می‌کنیم رفاه کارکنان و استادان مورد لطمه واقع نشود.

فداکار بیان کرد: مدیران واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید از دارایی‌ها و سرمایه‌های این مجموعه نگهداری کنند و اجازه ندهند مورد تعرض  و تعدی قرار بگیرد.

وی متذکر شد: در حوزه سرمایه‌گذاری از تجارب و ظرفیت‌های نیروی انسانی درون مجموعه و خارج از آن باید استفاده کرد و روند سرمایه‌گذاری باید مطابق با نیازهای بازار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دولت یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به دانشگاه آزاد اسلامی بدهی دارد، تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است تا پایان سال مطالبات بازنشستگی کارکنان و استادان را پرداخت کند.

فداکار تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ سرمایه و دارایی یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور است و واحدها می‌توانند با تبدیل به احسن بخشی از دارایی‌ها آنها را مولد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088142

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =