مادران شهدا، تاریخ را در حمایت از حسین زمان تکرار کردند

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مادران ایران زمین در کربلای جنوب و غرب ایران، چون حضرت ام البنین (س) با تقدیم عزیزترین داشته‌های خود همسران و فرزندانشان، تاریخ را به گونه ای دیگر در حمایت از حسین زمان، تکرار کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، احمد صالحی آرا  رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی در سالروز وفات حضرت ام البنین (س)، بزرگداشت مادران و همسران شهدا را گرامی داشت.

در پیام صالحی آرا آمده است: سیزدهم جمادی ‏الثانی، یادآور روزی غم‏ انگیز است؛ روزی که در آن مادری فداکار و بانویی با عظمت از تبار دلاوران، به سوی معبود پر کشید. روزی که در تقویم ما به عنوان ” روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا” نام گذاری شده است.

در این پیام تصریح شده است: مایه ی فخر و مباهات ماست که مادران ایران زمین در کربلای جنوب و غرب ایران، چون حضرت ام البنین (س) با تقدیم عزیزترین داشته های خود همسران و فرزندانشان، تاریخ را به گونه ای دیگر در حمایت از حسین زمان، تکرار کردند.

در ادامه این پیام عنوان شده است: مادرانی که اگر چه خود، در خاکریزهای دفاع از کیان اسلام ،انقلاب و خاک وطن در برابر یزیدیان زمان حضور نداشتند، اما خطوط مقدم پر از رزمندگانی بود که در دامن این شیر زنان پرورش یافته بودند.

در انتهای پیام تاکید شده است: رهروان فاطمی که پای در جای پای حضرت ام البنین (س) “مادر چهار شهید و معلم علم دار کربلا” گذاشتند و چون او فاطمه وار هستی خود را بر سر دفاع از اسلام و ولایت به درگاه خدا ارزانی داشتند.اینجانب ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) این روز را که به عنوان روزِ تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است گرامی می دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088147

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =