واکنش جنبش جهاد اسلامی به تهدید رئیس ستاد ارتش صهیونیستها

یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تهدید رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه در جنگ آتی مناطق مسکونی را هدف قرار خواهد داد، واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از فلسطین الیوم، داود شهاب عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به تهدیدات رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: با تروریسم اشغالگران صهیونیست مقابله کرده و با هرگونه تجاوز آنان مقابله به مثل خواهیم کرد.

وی افزود: مردم فلسطین همچنان به گزینه دفاع از خود و مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اسرائیل و مقابله با تروریسم صهیونیست‌ها و مقابله به مثل با هرگونه تجاوز تل‌آویو در آینده متعهد هستند.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد: این نخستین بار نیست که در آن سران اسرائیل به جنایت‌های خود علیه فلسطین تهدید می‌کنند، چرا که آنان این روش تروریستی را در پیش می‌گیرند و آنها تنها به تهدید اکتفا نمی‌کنند، بلکه مرتکب هولناک ترین جنایات می‌شوند.

شهاب اعلام کرد: این اظهارات کوخاوی درواقع در سایه فقدان هرگونه مجازات سران صهیونیستی از سوی جامعه بین‌المللی صورت می‌گیرد، به طوری که معیار پیروزی ارتش صهیونیستی در واقع شمار کشته و میزان ویرانی است که این ارتش برجای می‌گذارد.

این سخنان در پاسخ به تهدیدات آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی بیان می‌شود که گفته بود در جنگ آتی احتمالی با گروه‌های مقاومت، اسرائیل مناطق مسکونی را هدف قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =