محتوای آموزشی مدارس سمپاد دراختیار دانش آموزان مستعد قرار می گیرد

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از ارائه محتوای آموزشی مدارس سمپاد به کلیه دانش آموزان مستعد در کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ الهام یاوری در مصاحبه با رادیو گفتگو گفت: سه مأموریت برای مرکز سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در نظر گرفته‌ایم که به همه مدارس سمپاد اختصاص دارد.

وی با اشاره به باور عمومی مبنی بر مدرسه‌های موجود در کشور برای پرورش دانش آموزان سمپاد، اظهار کرد: در اساسنامه جدید فارغ از اینکه دانش آموزان سمپادی در کدام مدرسه درس می‌خوانند، دانش آموزان سمپاد موردحمایت قرار می‌گیرند و یکی از مهم‌ترین کارها برقراری تعامل میان استعدادهای درون و بیرون مدرسه است.

یاوری گفت: محتوای آموزشی مدارس سمپاد به سایر مدارس ارائه‌شده تا سطح آموزش‌ها در سایر مدارس هم ارتقا یابد.

وی با اشاره به جوان بودن سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، گفت: یکی از طرح‌های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان عمومی کردن مفاد درسی است که پس از بازبینی در اختیار تمام دانش آموزان قرار می‌گیرد.

یاوری اضافه کرد: تصمیم داریم تا مهارت علمی، برنامه‌های آموزشی و تربیتی و محتواهای مهارتی را در حوزه نرم‌افزار و هنر به‌صورت بسته‌های آموزشی در اختیار همه مدارس قرار دهیم.

وی گفت: بخش دوم از برنامه‌های سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تربیت نیروی انسانی است که به‌صورت متوازن و فراگیر صورت می‌گیرد و رشته‌های متعددی نظیر هنر و ادبیات و سبک زندگی را شامل می‌شود و قصد داریم توازن در این حوزه‌ها را ارتقا ببخشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =