معافیت دانشگاه آزاد اسلامی از پرداخت عوارض و تغییر کاربری املاک

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین سفر خود به استان خوزستان از واحدهای دانشگاهی ایذه و باغملک بازدید و از وضعیت فعالیت‌های این دو دانشگاه از نزدیک آشنا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور شرکت در چهل و یکمین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و همچنین بازدید و آشنایی با وضعیت واحدهای دانشگاهی به این استان سفر کرده است، در بازدید از واحدهای دانشگاهی باغملک و ایذه، خواستار توجه بیشتر به واحدهای  کوچک و ارتقای وضعیت آنها به‌ویژه در زمینه جذب دانشجو و رشته های آموزشی  براساس آمایش و  نیاز منطقه شد.

وی همچنین در این بازدید، توسعه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، ارتقای فعالیت‌های پژوهشی،  تجاری‌سازی و درآمدزایی را بهترین فرصت مناسب برای ارتقای واحدهای کوچک خواند.  

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی که به منظور بررسی وضعیت واحدهای کوچک دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برگزار شده بود با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی ایران یک شجره طیبه است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از مولودهای این شجره طیبه است.

حیدری با تاکید به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی محور توسعه شهر محسوب می شود خواستار توجه دانشگاه ها به  آموزش و تربیت مهارتی دانشجویان شد و افزود: آموزش مهارت به دانشجویان می تواند آنها را بعد از فراغت از تحصیل، کارآفرین، ایده پرداز، خلاق و تولید کننده و تلاشگر برای رفع مشکلات و مسایل کشور نماید.

وی در این نشست حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به سوی دانشگاه حل مسله را یکی از موفقیت‌های مبارک این دانشگاه خواند و گفت: دانشگاه حل مسله در تعداد زیادی از واحدهای دانشگاهی شروع و عملیاتی شده است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط این دانشگاه با مجلس شورای اسلامی را مطلوب و خوب خواند و گفت: با حمایت نمایندگان مجلس، در کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400، معافیت دانشگاه آزاد اسلامی از پرداخت عوارض و تغییر کاربری املاکی که مادام در اختیار دارد به تصویب رسیده است.

بنا بر این گزارش، شرکت در چهل و یکمین  نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور روسای واحدهای دانشگاهی، غبار روبی از مزار شهدای گمنام، بازدید از واحد دانشگاهی بهبهان، ماهشهر و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز از دیگر برنامه های سفر معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به استان خوزستان اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088198

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =