۴۰۰ مربی جهادی در طرح اندیشه تمدن‌ساز مشارکت دارند

مدیرکل تأمین محتوای دروس معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد که ۴۰۰ مربی با روحیه جهادی در کل کشور در طرح اندیشه تمدن‌ساز مشارکت دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،‌ نشست هم‌اندیشی طرح اندیشه تمدن‌ساز با حضور مدیرکل تأمین محتوای دروس معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمزه شریفی‌دوست در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در طرح اندیشه تمدن‌ساز جزء ممتازان کشوری است.

وی ‌دوست اظهار کرد: ۴۰۰ مربی با روحیه جهادی در کل کشور در طرح اندیشه تمدن‌ساز مشارکت دارند و استادان دانشگاه آزاد اسلامی نشان دادند که نسبت به محتوای ارزشمند و معرفت‌افزا کاملاً اهل آگاهی و بصیرت و اهل عمل و اقدام هستند.

مدیرکل تأمین محتوای دروس معارف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تعداد ۷۰۰ گروه مباحثاتی در کشور در حال مشارکت هستند، بیان کرد: تعداد ۳ هزار استاد دانشگاه بدون بحث امتیاز فرهنگی خاصی در این طرح مشارکت کردند که نشان دهنده این است، استادان ما تشنه مباحث معرفتی هستند.

وی بیان کرد: محتوای طرح اندیشه تمدن‌ساز در حکم گنج ناشناخته‌ای بود و الان به لطف الهی این گنج شناسایی شده و در معرض انتخاب استادان قرار گرفته است.

شریفی‌دوست گفت: محتوای جذاب و نفس معنوی رهبر معظم انقلاب و اندیشه عمیق ایشان و اراده الهی باعث رونق و گسترش این طرح شده است.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر ممتازبودن، پیشتاز در این طرح است، تأکید کرد: یک دبیرخانه در چهارمحال و بختیاری تشکیل شود؛ چراکه نرم‌افزار طرح اندیشه تمدن‌ساز در این دانشگاه فعال است و اگر دانشگاه‌هایی بخواهند در جای دیگر اجرا کنند باید از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد کمک بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =