پاسخگویی به پرسش های فکری و اعتقادی دانشجویان در وبگاه «پرسمان»

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها اعلام کرد: دانشجویان و جوانان برای دریافت پاسخ پرسش‌های فکری و اعتقادی خود می توانند به وبگاه «پرسمان» وبگاه‌ پاسخگویی به دغدغه دانشجویان مراجعه کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، وبگاه «پرسمان» از وبگاه‌های خواندنی و مفید در حوزۀ پاسخگویی به دغدغه‌ها و پرسش‌های فکری و اعتقادی دانشجویان و جوانان است.

اداره مشاوره و پاسخ وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با بهره‌گیری از فرهیختگان حوزه و دانشگاه در این وبگاه زمینه مناسبی را فراهم ساخته تا جوانان بتوانند پرسش‌های خود را بدون دغدغه مطرح و جواب‌های مناسب دریافت کنند. مهم‌ترین هدف این وبگاه تسهیل ارتباط با دانشجویان جهت حل مشکلات فکری، روحی، معنوی و ارتقا قدرت تحلیل و استدلال در میان آنان است.

قرآن و حدیث، تاریخ و سیره، مهدویت، سیاسی و اندیشه سیاسی، کلام و دین پژوهی، اخلاق و عرفان، ادیان و مذاهب، اجتماعی فرهنگی، احکام و فلسفه احکام، روانشناسی و مشاوره، مسائل و حقوق زنان و… از جمله موضوعاتی هستند وبگاه پرسمان پرسش‌های مربوطه به آنان را پاسخ گفته است.

کافی است کاربری که پرسشی دارد به این وبگاه مراجعه کند، روی بخش «سوال دارم» کلیک کند و پرسش خود را برای کارشناسان متخصص وبگاه پرسمان درج کند. پس از ثبت پرسش، وبگاه به صورت خودکار پرسش‌های مشابهی که پیش از این ارسال شده‌اند و پاسخ گرفته‌اند را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، تا در صورت تکراری بودن پرسش، همان لحظه پاسخ خود را دریافت کند. در غیر این‌صورت، کاربر پرسش تازه را ثبت می‌کند و در اسرع وقت پاسخ آن را دریافت می‌کند. همچنین تمامی پاسخ‌ها تفصیلی، مستند و با بیانی روان و همه‌فهم نوشته می‌شوند.

دانشجویان می‌توانند برای درج پرسش خود به وبگاه پرسمان با نشانی www.porseman.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =