زمینه‌های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان تأمین اجتماعی بررسی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در دیدار با عباس دیری مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه حسابرسی در سازمان تأمین اجتماعی هم حق و هم تکلیف است، گفت: این حق و تکلیف در سایه تعاملات با دقت بهتری صورت می پذیرد که خوشبختانه این مهم با همگرایی مدیران و مسئولان استانی در استان بوشهر به خوبی درحال انجام است.

این مسئول با اشاره به اینکه همکاری و تعامل دو مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان تأمین اجتماعی تا کنون رضایت بخش بوده است، تصریح کرد: امید است این همکاری زمینه ساز یک الگوی مناسب ارتباط بین بخش های اجرایی و دانشگاه باشد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت افزایش تعاملات بین سازمانی در جهت ایجاد هم افزایی هر چه بیشتر، توانمندسازی دانشجویان در کنار تحصیل علم و دانش را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آماده همکاری با سازمان تأمین اجتماعی در جهت پوشش بیمه ای دانشجویان هستیم.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در خصوص عملکرد این اداره گفت: در استان بوشهر 334 هزار بیمه شده اصلی و 44 هزار پرونده مستمری بگیر و بازمانده و در مجموع 930 هزار نفر تحت پوشش بوده و از خدمات تأمین اجتماعی بهره مند می شوند.

عباس دیری تأکید کرد: ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک اصل اساسی در ارائه خدمات مد نظر است و انجام تکالیف قانونی توسط کارفرمایان حقیقی و حقوقی یکی از اساسی ترین الزامات برای خدمت رسانی مطلوب توسط تامین اجتماعی می باشد.

وی با بیان اینکه حسابرسی برای تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی الزامی و یکسان است، توضیح داد: رویکرد این اداره تعامل گرایانه است و باید یادآور شد که براساس  قانون تأمین اجتماعی، امکان اعمال اقدامات اجرائی از قبیل بازداشت حساب، توقیف اموال، مزایده و ... برای تأمین اجتماعی وجود دارد ولی در راستای حمایت از کارفرمایان، مؤسسات خدماتی و همچنین واحدهای تولیدی و جلوگیری از تشدید بحران برای شرکت ها و کارخانجات و صیانت از حقوق جامعه کارگری تلاش می کنیم با تعامل به شکل های مختلف  این مطالبات دریافت شود و دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که در پرداخت الزامات قانونی و تکلیفی دقیق و با انضباط و بدون شاکی است، شرایط را در این خصوص مطلوب کرده است.

 در این نشست، مواردی چون امکان بررسی مجدد پرونده های بیمه ای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، قرارداد کارورزی دانشجویان پرستاری، اخذ زمان مناسب برای ارائه مستندات به منظور بررسی بیشتر و جلوگیری از تضییع حقوق دانشگاه و مواردی از این قیبل بررسی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1088289

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =