سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با حضور مسئولان دانشگاهی و این شهرستان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسم معارفه محمدرضا تنهایی‌اهری به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با حضور محمدرضا کاشفی‌نیشابوری رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه، ابوالقاسم مهری فرماندار، محمد حیدری‌منش جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فیروزکوه، عباس رضایی دادستان این شهرستان و جمعی از مسئولان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار و از خدمات و تلاش‌های حسین عباسپور قدردانی شد.

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم با تبریک فرارسیدن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تأکید بر حرکت همه‌جانبه برای توسعه علم و دانش و پژوهش اظهار کرد: ترور دانشمندان اهل علم نتوانست رشد علمی ما را متوقف کند.

محمدرضا کاشفی‌نیشابوری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به سوی کسب درآمد غیرشهریه‌ای گام برداشته است، افزود: واحد فیروزکوه یکی از واحدهای قدیمی و بااصالت است که باید با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، برنامه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف دانشگاه پیگیری و پیاده‌سازی شود.

وی محمدرضا تنهایی‌اهری سرپرست جدید واحد فیروزکوه را مدیری موفق، جوان، متدین و امانتدار معرفی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =