پول بودیمیر در آستانه پرداخت شدن/ فرار بزرگ پرسپولیس از محرومیت

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قصد پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر را دارد تا این باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی روبرو نشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ باشگاه پرسپولیس با حکم دادگاه عالی ورزش محکوم به پرداخت طلب ۴۷۵ هزار یورویی به همراه سود سالیانه پنج درصدی آن تا یازدهم بهمن ماه شد اما سرخ‌ها با وجود اولتیماتوم بالاترین مرجع رسیدگی به اختلافات ورزشی، توان پرداخت آن را نداشتند و حالا منتظر محکومیت از سوی فیفا هستند.

باشگاه پرسپولیس که به تازگی اعضای جدید هیات مدیره خود را شناخته است در حالی با یکی از سنگین‌ترین بدهی‌ها روبرو شده که پولی در حساب خود ندارد.

با این حال مجید صدری که به تازگی با عضویت در هیات مدیره، ریاست آن را نیز بر عهده گرفته است قصد دارد خیلی زود بدهی باشگاه را از طریق منابع مالی جدید پرداخت کند.

صدری در حالی قصد دارد این مبلغ را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کند که بدهی بودیمیر با توجه به نرخ روز ارز در بازار، حدود ۱۴ میلیارد تومان است.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز که با کارگزاری برند سرخپوشان به مشکل خورده است به دلیل عدم دریافت مبلغی از سوی این مجموعه تا پایان سال جاری، قصد فسخ قرارداد با آنها را دارد. او تنها دل خوش به تلاش رئیس جدید هیات مدیره است تا پول را به حساب باشگاه تزریق کرده و سرخ‌ها را از محرومیت جدید یا کسر امتیاز در امان نگه دارد.

صدری قرار است عصر امروز جلساتی را در خصوص نحوه دریافت پول از منابع مالی جدید سرخپوشان برگزار کرده تا طلب بودیمیر را تامین کند.

این پول قرار است از طریق حسابی در یکی از کشورهای همسایه به حساب مورد تایید بودیمیر واریز شود تا سرخ‌ها بدون هیچ مشکلی در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت کرده و بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی را جذب کنند.

در صورتیکه صدری بتواند عصر امروز پول بودیمیر را تامین کند تا جمعه هفته جاری آن را پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1088363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =