پیام بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

چهل و دو سال از ثبات یک جامعه ارزشی مبتنی بر اسلام ناب می‌گذرد؛ نظامی که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه بزرگ معمارش، به سلسله‌ای از جنس پادشاهان پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت استعمارگرانی بود که کرامت انسانی را فدای مطامع پست خود کرده بودند. نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است بارویکرد "هیهات من الذله"

این انقلاب که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌طلبی و مقابله با ستم، بهترین الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم را فراهم کرد. چهل و دو سال افتخار در عرصه‌های نظامی، تولید علم، سلامت، سیاست، فرهنگ، امنیت، اقتصاد، رفاه، صنعت، کشاورزی، ورزش، خودکفایی در اکثر زمینه‌های تولیدی، حوزه بانوان، مشارکت‌های مردمی و حرکت‌های پر مغز سیاسی مردم در مشارکت انتخاباتی و اثبات دموکراسی‌های واقعی و هر آنچه نمونه‌های مثال‌زدنی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به رویایی شبیه بود و حال ثمره این درخت تنومند چهل و دو ساله آماده برداشت می‌باشد.

انقلابی که پشت نظام سلطه و استعمار را لرزاند و دامنه‌ی این لرزش‌ها به فراخنایی بود که تاکنون نیز معاندانش هر روز بیشتر از دیروز ارزش‌هایش را آماج قرارداده‌اند و با تحریم‌های هدفمند و ظالمانه آتیه پرتلاطمی فرا روی این نظام قرار داده است که احساس می‌کند با چنین حرکتی می‌تواند ملت ایران اسلامی را ناکارآمد و در صحنه‌های مختلف مأیوس و نا امید جلوه دهد.

دهه فجر و پاسداشت آن فرصت مغتنمی است تا با حضور گسترده و انقلابی خود در آیین‌های ایام‌الله، که حاصل استقامت و پایداری ملت در مبارزه با طاغوت و ستم بوده، بار دیگر عظمت کشور معطر به خون شهیدان‌مان را به نمایش گذاشته و وفاداری خود به آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای را متجلی سازیم.

ضمن پاسداشت ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و ادای احترام به ساحت گرامی شهدا و ایثارگران این رخداد عظیم الهی درقرن حاضر به ویژه شهدای مدافعان حرم و حریم امنیت و اقتدار ایران اسلامی و در راس آن سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سلامت بر استمرار در مسیر منیر انقلاب گام می‌نهیم.

با آرزوی عزت و شکوه ابدی برای ملت بزرگ ایران»

انتهای پیام/

کد خبر: 1088415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =