زمینه‌های همکاری و تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و فولاد نی‌ریز بررسی شد

زمینه‌های همکاری و تعامل دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و کارخانه فولاد نی‌ریز در نشستی با مسئولان دو سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدکاظم کاوه‌پیشقدم به همراه هیئت رئیسه استانی و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از نزدیک از مجموعه عظیم کارخانه فولاد نی‌ریز بازدید و در نشستی با مسئولان این کارخانه بر همکاری‌های دوسویه و بررسی زمینه‌های همکاری و ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت فولادسازی تأکید کردند.

استفاده بهینه کارخانه فولاد نی‌ریز از دانشگاه آزاد فارس

حامد راحت یکی از مدیران کارخانه فولاد نی‌ریز در این نشست درباره نقش مؤثر این کارخانه در اشتغال‌زایی در منطقه و رفع قابل توجه محرومیت‌ اظهار کرد: فهرست نیازها و زمینه‌های همکاری دوجانبه را تهیه و در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس قرار می‌دهیم تا با همفکری و هم‌اندیشی بتوانیم بیشترین استفاده ممکن را از فرصت حضور دانشگاه ببریم.

علی احمدی از دیگر مدیران کارخانه فولاد گفت: اکنون در موضوع تولید ورق سیلیس، مطالعه و بررسی خوردگی تجهیزات و در موضوع عایق‌کاری و ارتقای سطح خودکارسازی نیازمند مشاوره و همکاری هستیم و قطعاً از همکاری دانشگاه با مجموعه فولاد استقبال می‌کنیم.

در این نشست برخی از زمینه‌های همکاری دانشگاه با مجموعه فولاد در زمینه‌های مختلف ازجمله هم‌اندیشی و ارائه مشاوره توسط استادان درباره مسائل معدنی و زمین‌شناسی در موضوع تحقیقات نانو، صنایع ابزار دقیق و مهندسی مکانیک و ایمنی صنعتی (HSE)، ذخایر آهن و آهک توسط روسای واحدهای دانشگاهی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

پس از پایان این نشست، هیئت رئیسه و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از بخش‌های مختلف کارخانه فولاد نی‌ریز بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =