سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای لاهیجان و شوشتر منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان واحدهای لاهیجان و شوشتر را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه، مجید عاشوری را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان» و رضا کیانی نیا را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر» منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

 مجید عاشوری با مدرک دکتری تخصصی زراعت، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان است که سوابقی ازجمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش، مسئول بسیج اساتید واحد رودسر و املش، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، رئیس شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، مدیر آموزش، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، معاون دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

کیانی نیا دارای مدرک دکتری تخصصی تاریخ و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر است که دارای سوابقی از جمله معاون دانشجویی، رئیس دانشکده علوم انسانی، مدیر سنجش و ارزشیابی هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =