این نمی‌شود که دوستان شورای شهری استقلال را مدیریت کنند

کاپیتان سابق استقلال گفت: باید بگویم خانه از پای بست ویران است و من از همین طریق از وزیر ورزش می‌خواهم فکری به حال استقلال بکند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیرحسین صادقی، مدافع ملی‌پوش سابق استقلال ضمن حمایت از محمود فکری درخصوص انتخاب سیدحسین حسینی برای حفاظت از دروازه، معتقد است وقتی خبر از بروز اتفاقات در تمرینات نداریم نباید از این‌گونه تصمیمات کادر فنی ایراد بگیریم. با هم صحبت‌های کاپیتان سابق استقلال را می‌خوانیم.

استقلال پس از باخت مقابل سایپا برابر نفت مسجدسلیمان متوقف شد. ارزیابی شما چیست؟
باور می‌کنید بازی را ندیدم. به دلیل حضور در تمرین موفق به تماشای بازی نشدم اما صحنه‌ها و اتفاقات مهم بازی را از صفحات مجازی دیدیم.

خب چطور بود؟
طبعاً از لحاظ نتیجه راضی‌کننده نبود. نفت مسجدسلیمان تیمی است که در خانه خوب نتیجه می‌گیرد. چنانچه موفق شده بود با ۳ گل شهرخودرو را از پیش‌رو بردارد و مقابل استقلال نیز عملکرد بدی نداشت. باتوجه به تغییر سیستمی که فکری در بازی اعمال کرد، گل زودهنگام نفت شیرازه کار را به هم ریخت.

خیلی‌ها معتقدند مظاهری نباید نیمکت‌نشین می‌شد.
من کاملاً با انتخاب حسینی موافقم چراکه کسی نمی‌داند در تیم چه می‌گذرد. حتماً دلیلی وجود داشته که فکری این تصمیم را گرفته است. به نظر من حرف اول و آخر را سرمربی می‌زند و باید به نظرات او احترام گذاشت. قطعاً حکمتی بوده که ما از آن بی‌خبریم. اینکه در تمرینات چه گذشته که باعث شد حسینی جانشین مظاهری شود، موضوعی است که کادر فنی از آن باخبر است و باید به آن احترام گذاشت.

به نظر شما چه دلیلی وجود دارد که با هر باخت و مساوی حرف از رفتن فکری به میان می‌آید؟
ببینید این حرف‌ها از سوی چه اشخاص و از کدام تریبون بیان می‌شود. فقط در فضای مجازی این صحبت‌ها را می‌شنویم وگرنه کسی جرأت بیان این موضوعات را در مطبوعات و تلویزیون ندارد. من نمی‌دانم چرا می‌گویند تیم عملکرد بدی دارد؟ متأسفانه فضای مجازی فضایی آلوده است و هرکس به هر شخصی که دوست داشته باشد می‌تواند حمله کند. متأسفانه این جریان از نکات منفی آزادی بیان است.

خط میانی استقلال بیشتر از سایر خطوط مورد انتقاد قرار می‌گیرد. نظر شما در این خصوص چیست؟
باید دید این نقدها از سوی چه کسی بیان می‌شود و افرادی که این نوع نگاه را دارند آیا صلاحیت بیان ایرادهای فنی تیم را دارند یا خیر؟

اما کارشناسان و پیشکسوتان هم به این موضوع اشاره داشتند.
نمی‌دانم چه بگویم. کارشناس باید نوع بیانش مشخص باشد. یکی دوست دارد انتقاد کند اما یکی هم با اینکه بیرون گود نشسته اما از سر انصاف حرف می‌زند. به نظرم باید باتوجه به موجودی تیم از کادر فنی توقع داشت.

واضح‌تر توضیح می‌دهید؟
امروزه ما در تاریک‌ترین شرایط مدیریتی هستیم. ابتدای فصل طبق روال سال‌های گذشته تیم در حالی بسته شد که معلوم نبود چه فردی قرار است سرمربی باشد و این باعث می‌شود سرمربی تیمش را با سلیقه دیگران روانه بازی‌ها کند. فکری بنده‌خدا مجبور است از این‌ها استفاده کند، چراکه چاره‌ای غیر از این ندارد. باید بگویم خانه از پای بست ویران است و من از همین طریق از وزیر ورزش می‌خواهم فکری به حال استقلال بکند. این نمی‌شود که افرادی مانند عبدیان و نامداری و دوستان شورای شهری بخواهند استقلال را مدیریت کنند. اینها برای استقلال کاری نمی‌توانند انجام دهند و لذا وزیر محترم ورزش باید یک مدیر اهل ورزش که توان مالی مناسب و قدرت جذب اسپانسر قوی داشته باشد را به عنوان مدیرعامل معرفی کند اما متأسفانه مددی برای استقلال مفید نیست.

استقلال و نساجی در حالی این هفته به مصاف هم می‌روند که ابتدای فصل فکری به همراه دستیارانش در کوچی دسته‌جمعی نساجی را به مقصد استقلال ترک کردند.
خب این طبیعت فوتبال است و مشکلی در این اتفاق نمی‌بینم. این بازی همچون دیگر بازی‌ها دنبال و استقلال در پایان فصل با اختلاف قهرمان می‌شود. امیدوارم هواداران فهیم استقلال فارغ از آنچه در فضای مجازی علیه تیم صورت می‌گیرد با اتحاد و همدلی به دنبال موفقیت استقلال باشند. در این میان البته عده‌ای فکری را دوست دارند و گروهی دوستدار منصوریان و مجیدی هستند اما آنچه مهم است نام استقلال است که باید همواره مورد حمایت قرار گیرد.

دل پری از فضای مجازی دارید.
متأسفانه باشگاه یک اینستاگرام دارد که معلوم نیست از سوی چه کسی اداره می‌شود و چه می‌کند و این نوع عملکرد ضعیف باعث می‌شود دیگران چشم و گوش‌شان به فضای مجازی باشد که معلوم نیست با چه نیتی اخبار باشگاه را پوشش می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1088434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =