زمان و نحوه ثبت‌نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام‌نور، زمان و نحوه ثبت‌نام سی و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، معصومه حسینی گفت: سی و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) دانشگاه پیام نور روز یکشنبه ۱۰ اسفندماه سال جاری به صورت الکترونیکی در مراکز استان‌های همدان، یزد، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، تهران، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه و بوشهر برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: متقاضیان شرکت در سی و چهارمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۱۹ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون http://azmoon.pnu.ac.ir/Portal/Home جهت ثبت نام اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور زمان دریافت کارت آزمون را از ۵ لغایت ۱۰ اسفندماه سال جاری اعلام کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا، ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود بوده و به محض تکمیل شدن ظرفیت اعلامی هر استان، امکان ثبت نام در استان مربوطه فراهم نیست.

وی یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سایت پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =