وضعیت پیشکسوت پرسپولیس بحرانی است/ تکذیب صحبت‌های کریمی مبنی بر هوشیاری انصاریان

رئیس بیمارستان فرهیختگان با رد صحبت‌های کریمی مبنی بر بهبودی و هوشیاری انصاریان گفت: وضعیت سلامتی پیشکسوت پرسپولیس تغییر خاصی نکرده و همچنان زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، ابتلای علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس به ویروس کرونا توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. انصاریان که در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بستری شده است، از دیشب شرایط پایداری ندارد.

با وجود اخبار ضد و نقیض زیادی که از صبح امروز در خصوص این پیشکسوت فوتبال مطرح شده، باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران از ابتدای صبح در مصاحبه با حمیدرضا غلامرضایی ریاست بیمارستان فرهیختگان و هاشمیان پزشک معالج انصاریان، اخبار دقیق و لحظه ای را منتشر کرد.

ظهر امروز غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی، با تکذیب شایعات مبنی بر درگذشت علی انصاریان، به خبرنگار ایسکانیوز گفت: علی انصاریان زنده است اما حال خوبی ندارد. از همه مردم می خواهیم برای او دعا کنند. تیم پزشکی تمام تلاش های لازم را برای احیای او انجام داده و به شدت مواظب وضعیت سلامتی بازیکن سابق تیم ملی هستیم.

وی تاکید کرد: حال علی انصاریان از دیشب وخیم تر شد اما کادر درمان تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت سلامتی انصاریان انجام داده و الحمدالله علائم حیاتی او نسبت به امروز صبح بهتر است.

همچنین هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان با اعلام اینکه وضعیت ریه علی انصاریان از دیشب تغییر منفی داشته است، گفت: متاسفانه علی انصاریان از دیشب به طور ناگهانی دچار مشکلات تنفسی حاد شد و به همین خاطر الان در شرایط مناسبی نیست.

این پزشک کادر درمان در واکنش به شایعه فوت علی انصاریان گفت: این اخبار دروغ را نباید پذیرفت چرا که علی انصاریان در قید حیات بوده و تمام اقدامات مربوط به درمان وی در حال انجام است البته وضعیت تنفسی علی انصاریان در حال حاضر شرایط پایداری ندارد.

فرشید فهیم معاونت درمان بیمارستان فرهیختگان هم به خبرنگار ایسکانیوز گفت: تیم درمانی ویژه ای متشکل از پزشکان نخبه کشور و صاحب نظران حوزه بیماری های عفونی، ریه، و مراقبت های ویژه به درمان علی انصاریان مشغول شدند و در طول مدت حضور او در بیمارستان فرهیختگان تمام پروتکل‌های درمانی مطابق رفرنس‌های کشوری انجام شد.

وی افزود: متاسفانه از ظهر دیروز وضعیت بالینی وی ناپایدار و دچار افت شدید اکسیژن شد. به طوری که حوالی شب تیم درمانی تصمیم به لوله گذاری راه هوایی گرفت و علی انصاریان به دستگاه ونتیلاتور متصل شد.

معاونت درمان بیمارستان فرهیختگان در پایان با بیان این که "متاسفانه طی این بازه زمانی وضعیت بالینی انصاریان همچنان ناپایدار است و سطح اکسیژن خون وی مدام تغییر می‌کند" تاکید کرد که تیم درمانی همچنان به تلاش های خود برای بهبودی سلامتی علی انصاریان ادامه می‌دهد.

علی کریمی اسطوره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که به همراه علی پروین از ظهر امروز برای پیگیری سلامتی انصاریان در بیمارستان حاضر شده بود؛ ساعتی پیش در جمع مردمی که مقابل بیمارستان حضور داشتند، گفته بود: یک ساعت پیش  انصاریان به هوش آمده و سطح اکسیژن روی ۷۰ الی ۸۰ است.

خبرنگار ایسکانیوز برای تأیید صحبت‌های علی کریمی در تماس با مسئولان بیمارستان فرهیختگان وضعیت سلامتی و هوشیاری انصاریان را پیگیری کرد.

حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان با رد صحبت‌های کریمی مبنی بر بهبودی و هوشیاری انصاریان گفت: وضعیت سلامتی پیشکسوت پرسپولیس تغییر خاصی نکرده و همچنان زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار دارد.

وی با بیان اینکه کریمی حرف اشتباهی زده و متأسفانه انصاریان هنوز در خواب مصنوعی قرار دارد، افزود: انصاریان حال مساعدی ندارد و فعلا زیر دستگاه ونتیلاتور قرار دارد درواقع وضعیت سلامتی او بحرانی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1088510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =