دانشکده موضوعی حکمرانی اسلامی در واحد خوراسگان راه‌اندازی می‌شود

سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشکده حکمرانی اسلامی پس از تکمیل مراحل قانونی خود در دانشگاه به تصویب رسیده که در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در حال راه‌اندازی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  نخستین جلسه ظرفیت‌سنجی تأسیس دانشکده‌های موضوعی ویژه معاونان پژوهشی، آموزشی و روسای هیأت‌های اندیشه‌ورز دانشگاه آزاد اسلامی امروز در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

میثم چگین سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه، ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: تأسیس دانشکده‌های موضوعی که در راستای مأموریت‌محوری و هدفمند شدن آموزش دانشجویان در حال پیگیری است، در دانشگاه‌های دنیا امر جدیدی نیست و در این زمینه تجارب جهانی و داخلی وجود دارد.

وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل ضرورت علمی و اقتضای شرایطی که در دانشگاه وجود دارد و مهم‌تر از همه، نیازی که در جامعه به معطوف شدن آموزش‌های آکادمیک به حل مسائل جامعه احساس می‌شود، این موضوع در حال پیگیری است.

سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر پیشنهادهایی در خصوص دانشکده‌های موضوعی از طرف استان‌ها مطرح شده که از این جمله می‌توان به دانشکده حکمرانی اسلامی، فضای مجازی، کارآفرینی، خانواده، فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد؛ از بین این موارد، دانشکده حکمرانی اسلامی پس از تکمیل مراحل قانونی خود در دانشگاه به تصویب رسیده که در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در حال راه‌اندازی است.

 چگین خاطرنشان کرد: این جلسه به منظور بررسی ابعاد، الزامات و ظرفیت‌سنجی تأسیس دانشکده‌های موضوعی تشکیل شده و حضور معاونان پژوهشی، آموزشی و روسای هیأت‌های اندیشه‌ورز در این جلسه به دلیل ابعاد پژوهشی و آموزشی این اقدام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088512

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =