مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر برگزار شد

مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر به همت کمیته فرهنگی رفاهی شورای حراست‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) و دهه فجر به همت کمیته فرهنگی رفاهی شورای حراست‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور همکاران حراست و حفاظت فیزیکی استان تهران وخانواده های معظم شهدا در مجتمع پیامبر اعظم (ص) واحد تهران غرب برگزار شد.

سیروس صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و محمود آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم حضور دارند.

در بخشی از این مراسم محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و لزوم تکریم جایگاه بانوان کشور، گفت: باید جایگاه مادران و همسران خودمان را همواره تکریم کنیم و به جوانان عزیز توصیه میکنم که همواره پشتیبان مادران خود باشند تا در آینده احساس پشیمانی نداشته باشند. 

در ادامه این مراسم، سیروس صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک فرارسیدن روز زن و ایام الله دهه فجر بیان کرد: این که بعد از هزار و ۴۰۰ سال یک حکومت شیعی شکل بگیرد، اتفاق بسیار بزرگی است؛ البته تنوعی از تهدیدهای مختلف انقلاب اسلامی را در بر گرفت و دشمنان تمام قد برای ساقط کردن جمهوری اسلامی ایستاد.

وی افزود: دشمنان به هر طریقی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند به طوری که در عرض یک سال، ۳۰ کودتا علیه جمهوری اسلامی شکل گرفت؛ در طول ۸ سال جنگ تحمیلی نیز تمام دنیا در برابر ایران ایستاد به طوری با موشک باران مناطق مسکونی و مدارس، انتقام شکست های خود را از مردم گرفتند.

صابری ادامه داد: امروز تمامی اقوام و اقشار ایرانی به زیر پرچم انقلاب آمده اند و در برهه های مختلف و از آن دفاع کرده اند؛ به طوری که امروز می توانیم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در کنار یک دیگر جشن بگیریم. انقلاب اسلامی دارای برکات فراوانی برای نظام و کشور بوده است به طوری که در طول این ۴۰ سال در تمامی عرصه ها درخشیده ایم. 

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که ایران بعد از انقلاب جزو کشورهای برتر در حوزه سلول های بنیادی و نانو قرار دارد، تصریح کرد: نباید از مقاومت دست بکشیم. امروز انقلاب اسلامی به درخت تنومند ۴۲ ساله تبدیل شده است و امیدواریم با استقامت مردم و رفع برخی مشکلات، به پیروزی نهایی دست پیدا کنیم.

در بخش پایانی این مراسم، با اهدای لوح یادبود از خانواده شهدا و ایثارگران تقدیربه عمل آمد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر: 1088524

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =