فتح الله زاده: دلم برای کری‌های میناوند تنگ می‌شود

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران درخصوص شرایط آبی پوشان و همچنین درگذشت مهرداد میناوند صحبت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ علی فتح الله زاده درخصوص شرایط تیم استقلال پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال به لحاظ آماری در صدر جدول است اما نوسانات در نتیجه‌گیری و عملکرد در بازی‌های مقداری نگران کننده است. گفته بودم که به یک هافبک بازیساز در ترکیب نیاز داریم و اگر چنین بازیکنی نداشته باشیم در جام باشگاه‌های آسیا به مشکل برمی‌خوریم.

او درخصوص وضعیت قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همچنین گفت: به هر حال همیشه تیم‌های قدرتمند به این رقابت‌ها راه پیدا می‌کنند و نمی‌توانیم بگوییم قرعه آسانی وجود خواهد داشت اما قبول دارم که در گروه استقلال هم تیم‌های طراز اولی حضور دارند. تیمی که سودای قهرمانی در آسیا را دارد نباید به قرعه حساس باشد، گروه سختی داریم ولی ما هم استقلال و قهرمان دو دوره آسیا هستیم.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره انتقادات از ترکیب محمود فکری گفت: محمودخان باید به یک ترکیب ثابت برسد. تغییرات باعث می‌شود که بازیکنان با هم به یک هماهنگی لازم نرسند. اینکه بازیکنان به هم عادت کنند و سبک و سیاق یکدیگر را بشناسند خیلی به نتیجه‌گیری تیم کمک خواهد کرد. تیم باید به جایی برسد که بچه‌ها چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا کنند. یکی از ملزومات موفقیت تیم، همبستگی بازیکنان است. امیدوارم آقای فکری هرچه سریعتر به این ترکیب برسند تا تیم بهترین نتایج را کسب کند.

فتح الله زاده درباره درگذشت مهرداد میناوند هم اظهار داشت: مرحوم میناوند  یکی از بازیکنان ارزشمند فوتبال ما بود که به واسطه شوخ‌طبعی‌اش برای ما کری‌ می‌خواند، این جزو جذابیت‌های فوتبال است. من به شخصه او را دوست داشتم و از دست دادنش متاثر و متاسف شدم چرا که جوان بودم و حقیقتا دلم برای کری‌های او تنگ می‌شود.

او همینطور درباره وضعیت علی انصاریان گفت: برای او از صمیم قلبم آرزوی سلامتی دارم. علی پسر نازنینی است و امیدوارم خدا او را به ما و خانواده‌اش به خصوص مادرش ببخشد. جامعه فوتبال، استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها برای علی انصاریان عزیز دعا کنیم که هر چه زودتر از این بیماری رهایی پیدا کند و با سلامتی به آغوش خانواده‌اش بازگردد.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

کد خبر: 1088526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =