بهره‌مندی 130 مرکز رشد از تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی

رئیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حدود  ۱۳۰ مرکز رشد و بیش از ۳۰ هزار عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از مزایا و تسهیلات این صندوق بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عسکری غلامزاده رئیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح صندوق پژوهش وفناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، گفت: حدود  ۱۳۰ مرکز رشد و بیش از ۳۰ هزار عضو هیئت علمی نیازمند صندوق پژوهش و فناوری بود که دانشگاه آزاد اسلامی این امر را محقق کرده است.

وی ادامه داد: صندوق نوآوری دانشگاه آزاد افق خود را اسناد بالادستی و سند دانشگاه اسلامی می‌داند.

غلامزاده گفت:  ایجاد بستر و زمینه مناسب مشارکت، ایجاد صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی بخش غیر دولتی، کمک به صاحبان ایده و تجاری‌سازی ایده‌ها، ایجاد کسب و کار در حوزه فناوری‌های پیشرفته و هم‌افزایی با بانک‌ها از ماموریت‌های صندوق پژوهش و فناوری این دانشگاه خواهد بود. 

رئیس صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: اعطای وام به افراد و صاحبان ایده، صدور انواع ضمانت‌نامه از اهداف ایجاد صندوق است. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با کسب رتبه‌های برتر علمی در دنیا راه رسیدن به فتح قله‌های علم های نوین و نوآور و دانش بنیان را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار داده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1088549

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =