مطالبات معوقه بازنشستگان و کارکنان بازخرید تا پایان سال پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همه مطالبات معوقه بازنشستگان و کارکنان بازخرید دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال جاری تسویه و پرداخت می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و عباس گنجی ارجنکی قائم مقام معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

فداکار در این جلسه از تسویه همه مطالبات معوقه بازنشستگان و کارکنان بازخرید دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: خوشبختانه بسیاری از مشکلات رفع شده و آینده پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی روشن است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بسیار توانمند و دارای دارایی های ارزشمندی است. قصد تعطیلی هیچ واحد یا مرکز آموزشی را نداریم.

وی از ارتقاء خدمات رفاهی از جمله بیمه تکمیلی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: خدمات متنوعی را برای رفاه استادان و کارکنان در دستور کار قرار داده ایم. اضافه کار کارکنان نیز تا سقف مشخصی در اختیار استانهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

عباس گنجی ارجنکی قائم مقام معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به جذب قابل توجه دانشجویان غیرایرانی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: در حوزه بین الملل شاهد اتفاقات خوبی در واحد کرمانشاه هستیم و سازمان مرکزی نیز آمادگی دارد تمام توان خود را برای مساعدت در این مسیر به کار گیرد.

وی اظهار داشت: دانشجویان غیرایرانی موجب تعاملات اجتماعی و بهره مندی بیشتر برای دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

قائم مقام معاونت بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: کرمانشاه از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب و مرزهای مشترک وسیع برخوردار است و باید در مورد تعاملات فرهنگی و همکاری با سایر دانشگاهها در خارج از مرزها کوشا باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =