حکیم در دیدار سفیر روسیه: نظارت بین‌المللی بر انتخابات باید بدون دخالت در جزئیات باشد

رهبر جریان حکمت ملی بر ضرورت اجرای انتخابات آتی عراق در موعد تعیین شده و اهمیت نظارت بین‌المللی بر انتخابات به دور از دخالت در روند و جزئیات انتخابات تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی،‌«سیدعمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق و رئیس ائتلاف عراقیون، در دیدار با ماکسیم ماکسیموف، سفیر روسیه در بغداد، روابط عراق و روسیه و تحولات سیاسی عراق و منطقه را بررسی کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر اهمیت تقویت روابط عراق و روسیه تأکید کرد و خواستار تبادل تجارب با توجه به شباهت تجربه‌های دو کشور شد.

وی گفت که عراق خواستار گسترش روابط خود با همه کشورها بر اساس منافع مشترک و حفظ حاکمیت ارضی و استقلال عراق است.

درباره انتخابات پیش رو نیز حکیم بر ضرورت اجرای آن در موعد تعیین شده و اهمیت نظارت بین‌المللی بر انتخابات به دور از دخالت در روند و جزئیات انتخابات تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی همچنین با اشاره به چالش‌های پیش روی عراق تأکید کرد که در صورتی که از منابع کشور به بهترین نحو بهره‌برداری شود و سران کشور از روحیه عقب‌نشینی از مطالبات به نفع کشور و ملت برخوردار شوند و منافع ملی بر هر چیز دیگر غلبه یابد، عراق امکانات لازم برای عبور از چالش‌ها را دارد.‎

کد خبر: 1088562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =