راشفورد: نمی‌خواستیم پای‌مان را از روی گاز برداریم

مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، از دیدن برد دوباره شیاطین سرخ در دیدار برابر ساوتهمپتون، آن هم به آن شکل طوفانی و با ۹ گل، به هیجان آمده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ منچستریونایتد شب گذشته در اولدترافورد کمال استفاده را از ضعف حریفی که در نهایت بازی را ۹ نفره به پایان رساند، برد.

مارکوس راشفورد که از تک تک دقایق بازی برابر ساوتهمپتون و برد ۹-۰ منچستریونایتد لذت برده بود، می گوید هم تیمی هایش مصمم بودند پایشان را از روی گاز برندارند.

گل دقیقه ۲۵ راشفورد یکی از گل هایی بود که شیاطین سرخ در این بازی به ثمر رساندند و به نظر می رسد که با پشت سر گذاشتن باخت غیرمنتظره به شفیلد و تساوی برابر آرسنال، منچستریونایتد دوباره در حال اوج گرفتن است.

راشفورد پس از برد پر گل منچستریونایتد گفت: "خیلی خوب بود که گل های زیادی زدیم و ما همه خوشحالیم.این سه امتیازی بود که به آن احتیاج داشتیم. در چند بازی قبل امتیازاتی را از دست دادیم و لازم بود که دوباره شروع به بردن کنیم، دقیقا همین کاری که انجام دادیم.

ما باید به ساده ترین شکل ممکن می بودیم، مدام حرکت می کردیم و مثبت باقی می ماندیم. خیلی آسان است که پایت را از روی گاز برداری ولی ما نمی خواستیم پایمان را از روی گاز برداریم.

در نیمه دوم هم با همان روحیه نیمه اول به زمین رفتیم. نیمه اول شیوه بازی ما را مشخص کرد اما در نیمه دوم باید همچنان عملکرد مثبت خود را حفظ می کردیم و به گلزنی ادامه می دادیم."

گل نیمه اول مارکوس راشفورد او را در جدول گلزنان تاریخ باشگاه منچستریونایتد بالاتر از اریک کانتونا، اسطوره شیاطین سرخ، قرار داد.

راشفورد در این باره افزود: "اریک کانتونا بازیکنی بسیار سطح بالا بود که برای این باشگاه کارهای زیادی کرده است. من از این موضوع خیلی خوشحالم اما می خواهم که باز هم بیشتر گل بزنم و به تیم کمک کنم."

در برد پر گل منچستریونایتد برابر ساوتهمپتون، که برابر با رکورد برد با بیشترین اختلاف در لیگ برتر بود، علاوه بر راشفورد، مک تامنی، ون بیساکا، کاوانی، مارسیال، برونو فرناندز و دنیل جیمز نیز گلزنی کردند. مارسیال دو گل در این بازی به ثمر رساند و ساوتهمپتون یک گل به خودی نیز زد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =