بازتاب ادای احترام طارمی به میناوند در پرتغال

ادای احترام مهدی طارمی به مهرداد میناوند پس از بازی مقابل ریو آوه در رسانه های پرتغالی بازتاب داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال پورتو در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر پرتغال در زمین خود موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ریو آوه بگذرد و با 38 امتیاز، اختلاف 4 امتیازی با اسپورتینگ صدرنشین را حفظ کند.

در این دیدار مهدی طارمی بازیکن ایرانی پورتو موفق شد پاس گل دوم را به اوانیلسون بدهد و عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد. پس از پایان این دیدار، طارمی با نشان دادن پیراهن شماره 25 پورتو که نام مهرداد میناوند پشت آن درج شده بود، یاد و خاطره این پیشکسوت فوتبال را گرامی نگه داشت.

سایت روزنامه آبولا پرتغال با قرار دادن عکسی از پست اینستاگرامی طارمی که لباس شماره 25 پورتو با اسم میناوند را منتشر کرده، نوشته است: مهدی طارمی جایزه بهترین بازیکن میدان در دیدار مقابل ریو آوه را به هموطن خود مهرداد میناوند اهدا کرد. طارمی در این پست اینستاگرامی نوشته است: هیچ حرفی برای گفتن نیست. بجز دعا برای عاقبت به خیر بودن.

سایت اوجوگو نیز نوشته است: مهاجم پورتو عکسی از پیراهن اژدهاها را با نام مهرداد میناوند در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. او این کار را به این دلیل انجام داده است که این فوتبالیست قدیمی ایرانی، در سن 45 سالگی قربانی ویروس کرونا شد. میناوند به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه اولین پیروزی ایران را در رقابت با آمریکا به ثبت رساند.

سایت رکورد پرتغال نیز پست اینستاگرامی طارمی را بازنشر کرده است و نوشته است طارمی پس از بازی مقابل ریو آوه در حالیکه پیراهن  شماره 25 پورتو با اسم مهرداد میناوند را در دست داشت، به هموطن خود ادای احترام کرد که به تازگی در سن 45 سالگی و به دلیل ابتلا به کرونا درگذشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =