افتتاح نمایشگاه عکس فجر در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از افتتاح نمایشگاه عکس فجر با تصاویری از زمان مبارزه مردم بندرعباس با رژیم پهلوی تا پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمود صباحی زاده معاون فرهنگی واحد بندرعباس گفت: نمایشگاه عکس فجر با تلاش و همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و نماینده دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان برپا شد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه با مجموع ۵۰ عکس منتخب از دوران راهپیمایی‌های ضد رژیم در سال ۵۷ تا پیروزی انقلاب را در برگرفته که  توسط نعیمی از استاد مطرح دوران انقلاب به تصویر کشیده شده است.

صباحی‌زاده، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی نسل جوان دانشگاهی با تحولات دوران انقلاب اسلامی قلمداد کرد و افزود: لازم است  پیوند محکمی بین نسل جوان و فرهنگ غنی انقلاب در زمان مبارزه با رژیم طاغوت صورت گیرد که به نمایش درآمدن از خودگذشتگی‌ها، جان‌فشانی‌ها و وحدت اسلامی در آن برهه زمان، بدون شک آنان، را تحت تاثیر این اهداف بزرگ قرار می‌دهد.

 معاون فرهنگی دانشجویی واحد بندرعباس، جوانان را سرمایه‌های واقعی کشور خواند و افزود: سرمایه‌گذاری روی جوانان در واقع سرمایه‌گذاری در اهداف و چشم‌انداز آتی انقلاب است و این جوانان هستند که می‌توانند با انرژی و صلابت مثال‌زدنی مقابل دشمن بایستند و مانند همیشه حماسه بیافرینند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088610

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =