نوجوانان را بابرنامه ها و اهداف انقلاب بیشتر مانوس کنیم

مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ، نوجوانان و کودکان را آینده سازان این مرز و بوم خواند و تاکید کرد: همه وظیفه داریم تا به نحو شایسته این عزیزان را با برنامه ها و اهداف انقلاب بیشتر مانوس و همراه کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن زارعی در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) و جشن تکلیف فرزندان کارکنان و اعضای هیات علمی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: ما برای رسیدن به آزادی و استقلال به خیابان آمدیم تا از ظلمت و تاریکی به سمت روشنایی حرکت کنیم و علیه ظلم، فساد و ستم بجنگیم.

وی افزود: دانش آموزان نیز در آن زمان به خط مبارزه آمدند و هم صدا با قشر دانشجو، بازاری و ... شروع به مبارزه با ظلم و ستم پرداختند و خواهان رسیدن به منزلت ،انسانیت و شرافت شدند.

مدیر فرهنگی واحد بندرعباس، با بیان نقش زنان و دانش آموزان در این مبارزه گفت: نقش زنان اگر در این مبارزات بیشتر از مردان نبود بدون شک کمتر نیز نبود. آنان با قدرت و صلابت با شعار ایستادگی در مقابل ظلم چون مردان به خیابان آمدند و  هم پای اقشار ملت، پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدنند.

وی در این عید باشکوه، خواستار خیرکثیربرای مسلمان شد وبرای نوجوانان آرزوی زندگی مومنانه ، رستگاری وپیروی از سیره انبیا را طلب کرد و آرزو نمود که فرج آقا امام زمان (عج) در زمان حیات این عزیزان تازه به تکلیف رسیده محقق شود.

در این جشن از دانش آموزان دختر به سن تکلیف رسیده با اهدا لوح سپاس قدردانی شد.

کد خبر: 1088612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =