مرکز مشاوره بانوان در سازمان مرکزی راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با جمعی از بانوان این معاونت گفت: ارتقای توان بانوان و کمک به حل مسائل در قالب خدمات مشاوره باید در اولویت قرار گیرد. به همین جهت به زودی مرکز مشاوره در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با جمعی از بانوان معاونت فرهنگی و دانشجویی که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، گفت: زنان به لحاظ فردی، خانوادگی و اجتماعی دارای جایگاه برجسته ای هستند.

دکتر جهان بین با تأکید بر تکریم همکاران زن در بخشهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: زن و مادر در خانواده نقش محوری دارد. ارتقای توان بانوان و کمک به حل مسائل در قالب خدمات مشاوره باید در اولویت قرار گیرد. به همین جهت به زودی مرکز مشاوره در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاه اجتماعی زنان در کشور اشاره و تصریح کرد: بلاشک بدون حضور زنان انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و ادامه پیدا نمی کرد.

وی تأکید کرد: امروز هم حضور اجتماعی زنان با توجه به دقت، دلسوزی و قدرت مدیریت آنان بسیار راهگشاست و تأکید اسلام بر مقوله حجاب به آن جهت است که مواجهه اجتماعی نه بر اساس جنسیت، بلکه بر اساس اندیشه و شخصیت باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088616

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =