مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

در مراسمی با حضور ناصر حمیدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حامد پسندیده به عنوان مسئول جدید بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین منصوب و از زحمات کشاورز تقدیر و تشکر شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اتاق شورای سالن علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد؛ ناصر حمیدی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سخنانی با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و دهه مبارک فجر گفت: خط مشی این دانشگاه تحقق منویات مقام معظم رهبری است؛ ایشان در بیانیه گام دوم بر تحقق تمدن نوین اسلامی تاکید کردند و این دانشگاه در کنار توجه به پژوهش و آموزش در جهت ارتقای فرهنگ بسیجی تلاش می کند.

وی در ادامه با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب و پتانسیل انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، اظهار داشت: نهاد مقدس بسیج می تواند به عنوان بازوی پرتوان در همه زمینه ها یاری رسان مدیران دانشگاه باشد.

 حمیدی تصریح کرد: بنده به عنوان یک بسیجی، افتخار خادمی مردم را دارم و از دوستان بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی دانشگاه نیز می خواهم که همه ی تلاش خود را برای خدمتگزاری به مردم صورت دهند؛ چرا که این مردم با همه مشکلات هنوز به انقلاب و بسیج اعتماد و اعتقاد راسخ دارند.

وی در پایان با تشکر از مسئول سابق بسیج کارکنان دانشگاه و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید گفت: مهندس کشاورز از نیروهای ارزشی و باسابقه در این دانشگاه هستند و به دلیل مشغله های کاری تصمیم بر این شد که این پست را به نیروی جوان و با انگیزه ای هم چون جناب پسندیده واگذار شود. امیدوارم مسئول جدید با حمایت مدیران دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و با قدرت و در جهت تعالی نهاد مقدس بسیج و رشد و توسعه دانشگاه گام بردارد.

دانشگاه آزاد اسلامی در همه زمینه ها درخشان بوده است

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار علی سیاهکالی مرادی، فرمانده بسیج کارکنان ادارات استان قزوین، در سخنانی با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و دهه مبارک فجر گفت: جا دارد یاد و خاطره امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و سلامت را گرامی بداریم؛ مطمئنا ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است.

وی در ادامه با تشکر از حمایت های دکتر حمیدی برای انجام فعالیت های بسیج در این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در همه زمینه ها به خصوص در زمینه بسیج و فعالیت های فرهنگی درخشان بوده است، امیدوارم با حمایت های دکتر حمیدی که خودشان از بسیجیان واقعی هستند شاهد گسترش فعالیت های این نهاد انقلابی در این دانشگاه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین علی صفی خانی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در سخنانی با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و دهه مبارک فجر به ذکر خاطره ای از شهید مطهری در دیدار با امام (ره) در نوفل لوشاتو پاریس پرداخت و گفت: شهید مطهری پس از دیدار با امام(ره) گفت که ایشان را انسانی دارای ایمان به خدا، ایمان به هدف، ایمان به تقوی به مردم و ایمان به راه خدا دیدم.

وی در ادامه با تشکر از حمایت های دکتر حمیدی گفت: ایشان از نیروهای ارزشی، انقلابی و متعهد و با سابقه در دانشگاه هستند و مطمئنا با حمایت های ایشان شاهد رشد و پیشرفت دانشگاه در همه عرصه ها خواهیم بود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مقصودی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نیز در سخنانی با گرامی داشت این ایام گفت: مردم عزیز ما با همه سختی ها و مشکلات، ولایت فقیه و انقلاب را تنها نگذاشتند و در کنار رهبر و نظام ایستاده و حمایت خود را از انقلاب اسلامی که حاصل خون شهدا است، نشان داده اند.

سپس مهندس علی کشاورز قاسمی، مسئول سابق بسیج کارکنان این دانشگاه در سخنانی با تشکر از حمایت های سرپرست دانشگاه از فعالیت های بسیج گفت: خوشبختانه همه کارکنان این دانشگاه بسیجی هستند و شاهد مشارکت فعال آنان در برنامه های بسیج در این دانشگاه بوده و هستیم.

وی افزود: همه تلاش بنده در مدت تصدی بسیج کارکنان این بود که این نهاد مقدس، استقلال خود را حفظ کرده و در راستای سربلندی دانشگاه حرکت کند.

کشاورز در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای مسئول جدید گفت: از اینکه آقای پسندیده که از نیروهای جوان و ارزشی دانشگاه این پست را تحویل گرفتند، بسیار خرسندم و هرگونه کمکی که لازم باشد با کمال میل در خدمت ایشان هستم.

در ادامه حامد پسندیده مسئول جدید بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سخنانی با تشکر از حُسن انتخاب و اعتماد مسئولان برای تصدی این پست گفت: از دکتر حمیدی برای تصدی این پست به بنده تقدیر و تشکر می کنم،

امیدوارم با حمایت های مدیران بتوانم به عنوان یک سرباز کوچک، فرهنگ بسیجی را بیش از پیش در این دانشگاه نهادینه کنم.

پخش کلیپ از فعالیت های انجام شده در حوزه بسیج در دانشگاه و اهدای لوح تقدیر به مسئولان سابق و جدید بسیج کارکنان از سوی مدیران حاضر در جلسه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1088633

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =