فکری: مدیران نساجی می خواستند من را زمین بزنند ولی به چاه افتادند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران نساجی می خواستند به من ضربه بزنند ولی با همان چوبی که می خواستند من را بزنند خودشان ضربه خوردند و به چاه افتادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نساجی اظهار داشت: انالله و انا الیه راجعون. خیلی سخت است در مورد انصاریان صحبت کنم. من در سال ۷۶ با او در فجر سپاسی همبازی بودم و خاطرات خوبی با هم داشتیم. بعد از آن دوستی ما شروع شد و ادامه داشت. انصاریان یک سال پیراهن استقلال را پوشید و طرفداران سرخابی خاطرات خوبی از وی داشتند. تسلیت گفتن در مورد خیلی افراد خیلی سخت است ولی ما همیشه باید با این اتفاقات بسازیم. به جامعه ورزشی و فوتبال تسلیت می گویم و امیدوارم اگر قرار است داغی ببینیم طوری باشد که همه ۱۲۰ سال را بگذرانند و همه از زندگی استفاده کنند.

وی درباره بازی فردا عنوان کرد: بازی با نساجی بازی است که دیدار قشنگی از نظر فنی باشد. من مقابل نساجی حس خوبی دارم چون خانه اولم نساجی بود. شروع فوتبال و مربیگری ام از نساجی بود که خاطرات خوبی از این تیم دارم. خیلی دوست داشتم جدایی من قشنگ تر اتفاق بیفتد چون مدیران نساجی قولهایی به من دادند. آنها استقلالی بودند و این قول را دادند ولی فضایی به وجود آمد که من به این شکل جدا شوم. امیدوارم این تیم بازی های خوبی ارائه کند و طرفداران نساجی روزهای خوبی را ببینند. حیف است نساجی در لیگ برتر نباشد و گزینه سقوط  محسوب شود.

وی در خصوص نحوه جدایی از نساجی و اینکه مدیران این باشگاه معتقدند این تیم را فکری بسته است، عنوان کرد: برخی از دوستان که عشق مصاحبه دارند و ملیجک این باشگاه هستند مرتب می گویند ما نساجی را بستیم. به عنوان نمونه، گفتند حقیقی را با ۶۰۰ میلیون جذب می کنیم در حالی که حقیقی با ۱۰ برابر این مبلغ امسال با تیم دیگری قرارداد بسته است. من حقیقی، عاشوری، ماهینی و خیلی دیگر از بازیکنان را می خواستم ولی باشگاه پول نداشت. اینکه مصاحبه کنیم ما پول داشتیم ولی بازیکن نگرفتند درست نیست.

سرمربی فصل گذشته نساجی خاطر نشان کرد: وقتی در هفته های اول نساجی در صدر بود ماشاالله، ماشاالله می گفتند ولی وقتی این تیم سیر سقوطی داشت نظرها عوض شد و گفتند مربیان قبلی تیم را بستند. یک عده دوستان نیتشان این بود که من را بزنند و می خواستند وحید فاضلی را حفظ کنند تا به من آسیب برسانند ولی همان چوبی را که می خواستند من را بزنند خودشان خوردند. دیدید که مدیریت استعفا داد، سرمربی برکنار شد و اتفاقات دیگر رقم خورد.

فکری تصریح کرد: ای کاش همان زمان یک کلام می گفتید به تیم دیگری فکر نکن. من پیشنهادات دیگر داشتم ولی به همه آن باشگاه ها احترام گذاشتم و آنها را رد کردم چون مدیران نساجی به من گفتند جز استقلال و نساجی به تیم دیگری فکر نکن اما وقتی صحبت از  پیشنهاد استقلال شد نظرشان برگشت. خودشان گفتند اگر قرار است به استقلال بروی کمکت می کنیم چون استقلالی هستیم.این آقایان وقتی خواستند من را زمین بزنند خدا دید و چاهی که می خواستند برای من بکنند برای خودشان تبدیل به چاه شد. شاید طرفداران نساجی یکسری مسائل را ندانند و من را مقصر بدانند ولی من آنقدر مردانگی داشتم که اگر می گفتند به تیم دیگری فکر نکن از این تیم جدا نمی شدم.

سرمربی استقلال در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا گفت: حسین مرادمند و دیاباته مصدوم هستند، آرش رضاوند هم محروم است.  دوست دارم در انتهای صحبت هایم از تک تک بازیکنانم تشکر کنم که با وجود سختی با تمام تلاش کار می کنند. امیدوارم با تلاش آنها و لطف خدا جایگاهی که داریم را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =