استقلال هم پاشنه آشیل‌هایی دارد/ نساجی نسبت به قبل تفاوت کرده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: استقلال تیم بزرگی است و همانطور که نقاط قوتی دارد، پاشنه آشیل‌هایی هم دارد که ما روی هردوی آن تمرکز کردیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجید جلالی سرمربی تیم نساجی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: اوضاع دردناکی است بهترین فرزندانمان در فوتبال را از دست می‌دهیم و این دردناک است. درگذشت علی انصاریان را به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم.

سرمربی نساجی گفت: من دو هفته است کارم را با این تیم آغاز کرده‌ام و در این دو هفته محور کارم روی شناخت بوده است. امروز تا بالای ۹۰ درصد به این شناخت رسیده و به افکارم مسلط شده‌ام و انتظار دارم از این هفته کم کم اثرات کار و تمریناتمان را در بازی ببینیم.

جلالی گفت: کاملاً به شرایط و به اهمیت بازی که در پیش داریم واقف هستیم و بدون هیچ نگرانی و واهمه خودمان را برای یک بازی خوب، پایاپای و قدرتمندانه آماده کرده‌ایم و شما داخل زمین شاهد هستید که بچه‌های نساجی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این را اثبات می‌کنند.

وی افزود: می‌دانیم در چه وضعیتی هستیم اما به جای آنکه نگران باشیم داریم اقدامات ترمیم کننده الزامی را انجام می‌دهیم. در هر صورت من در نقشه راهی که برای تیم کشیده‌ام قدم به قدم جلو می‌رویم و نسبت به کاری که انجام می‌دهم ۱۰۰ درصد امیدوارم.

سرمربی نساجی در خصوص حریف این هفته خود گفت: استقلال تیم بزرگی است و هر تیمی جنبه‌های مثبت و پاشنه آشیل‌هایی دارد. ما سعی می‌کنیم روی هر دو متمرکز بشویم و اقدامات خوبی انجام دهیم. برنامه‌ای که ما فردا انجام می‌دهیم برنامه‌ای متفاوت از گذشته است.

جلالی در خصوص کنار گذاشتن ۵ بازیکن این تیم گفت: ما بر اساس برنامه‌ای که داریم تیم را ترمیم می‌کنیم. بعضی از بچه‌ها که با ما نیستند برای این تیم زحمت کشیدند اما مکلفیم برای ترمیم تیم کار کنیم تا نتیجه بگیریم.

وی در ادامه بیان داشت: به کاری که انجام می‌دهم کاملاً امیدوارم به این خاطر که من تنها نیستم. اینجا یک باشگاه پشت ما هست و در راس این باشگاه فردی هست به اسم آقای حدادیان که کاملاً پشت تیم است. علیرغم همه مشغله‌هایی که دارد ما هرروز با هم جلسه داریم و از آن مهمتر یک شهر پشت این تیم است و مردم این شهر به شدت به تیم شان علاقه دارند.

سرمربی نساجی در خصوص غایبان تیمش گفت: متاسفانه چند بازیکن آسیب دیده داریم که در این بازی شرایط حضور در میدان را ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =