تراکتور 0 - پرسپولیس 1 | برد شش امتیازی شاگردان یحیی در تبریز

پرسپولیس با تک گل سید جلال حسینی از سد تراکتور گذشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرخپوشان تبریزی و تهرانی در چارچوب چهاردمین هفته از لیگ بیستم، در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم رفتند.

شاگردان گل محمدی که هفته قبل موفق به شکست دیگر نماینده آذربایجان شرقی یعنی ماشین سازی شدند، برای عقب نیفتادن در کورس قهرمانی در اندیشه ثبت یک پیروزی دیگر بودند.

در سوی دیگر تیم میزبان نیز برای کاهش اختلاف خود با صدر جدول، فقط برای کسب سه امتیاز بازی پا به زمین مسابقه گذاشته بود، موفق به کسب پیروزی نشد. در نهایت سرنوشت این بازی به نفع قرمز پوشان پایتخت به پایان رسید.

تراکتور و پرسپولیس تا پیش از بازی امروز به ترتیب با ۱۹ و ۱۸ امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار داشتند.  با این پیروزی پرسپولیس تا جایگاه چهارم جدول بالا آمد.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری،(محمد قنبری ۸۵) محمد عباس‌زاده و اوکاشه حمزاوی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی عبدی(امید عالیشاه ۶۶)

گل‌های بازی

تراکتور؛ -

پرسپولیس؛ - سید جلال حسینی ( دقیقه ۵۴)

کارت زرد؛

تراکتور؛ -میلاد فخرالدینی ( دقیقه ۸) اکبر ایمانی ( دقیقه ۵۷)

پرسپولیس؛ -سعید آقایی( دقیقه ۶۵)حامد لک( دقیقه ۶۸)

کارت قرمز؛

تراکتور؛ -

پرسپولیس؛ -

مهمترین اتفاقات نیمه اول؛

بازی دو تیم با یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال پرسپولیس و تیم ملی آغاز شد.

دقیقه۱: دفع اشتباه حامد لک در همین ابتدای بازی باعث شد تا شجاعی توپ را از بالای سر مدافعان به طرف دروازه لک فرستاده که توپ با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه ۳: خطای وحید امیری روی دروازبان تراکتور باعث مصدومیت اخباری شد و داور به امیری تذکر جدی داد.دقیقه۱۶: خطای تیموری مدافع تراکتور در جناح چپ روی نورالهی رخ داد که  ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس بدست آمد و این ضربه را نورالهی با ضربه ای مستقیم راهی اوت کرد.

دقیقه۱۶: خطای تیموری مدافع تراکتور در جناح چپ روی نورالهی رخ داد که  ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس بدست آمد و این ضربه را نورالهی با ضربه ای مستقیم راهی اوت کرد.

دقیقه۲۰: پاس عمقی شجاعی در پشت محوطه هجده قدم پرسپولیس و قبل از اینکه عباس زاده به آن برسد توسط حامد لک کنترل شد.

دقیقه۲۶: خطای تیکدری در جناح چپ روی پهلوان که ارسال  این بازیکن با ضربه سر مدافعان تراکتور به بیرون از هجده قدم تراکتور فرستاده شد.

دقیقه۳۰: شوت مسعود شجاعی از فاصله چهل متری  توسط حامد لک براحتی مهار شد.

دقیقه۳۵: ارسال بلند اخباری در زمین پرسپولیس توسط شجاعی کنترل شد و پاس او را مدافعان پرسپولیس دفع کرده که عباس زاده با شوتی زیبا دروازه حامد لک را تهدید کرد.

دقیقه۳۹: شوت سرکش احسان حاج صفی از میانه میدان به شکل خطرناکی از کنار دروزاه حامد لک راهی او شد.

یک دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول

پایان بازی در نیمه اول با نتیجه مساوی( صفر بر صفر)

مهمترین اتفاقات نیمه دوم

دقیقه۴۹: پاس عمقی و دقیق شجاعی در محوطه هجده قدم پرسپولیس به  حمزاوی رسید و او در حالی که مدافعی پیش رو نداشت با بی دقتی بهترین موقعیت تیمش برا ی باز کردن دورازه پرسپولیس را هدر داد.

دقیقه ۵۳: حرکت خانزاده روی سیامک نعمتی در جناج راست توسط داور خطا تشخیص داده شد.

دقیقه ۵۴: گل اول برا ی پرسپولیس: ارسال دقیق سیامک نعمتی در بین مدافعان و مهاجمان به  سیدجلال حسینی رسید و او با ضربه سر مهار نشدنی دروازه اخباری را باز کرد.

دقیقه۶۴: نفوذ امیری  از جناح راست به زمین تراکتور  که او توپ را به احسان پهلوان سپرد و ضربه او توسط اخباری راهی کرنر شد.

دقیقه۶۷: ارسال مسعود شجاعی  در پشت شش قدم پرسپولیس در بین مدافعان پر تعداد پرسپولیس به عباس زاده رسید و او با ضربه سر شیرجه ای توپ را به شکل خطرناکی از کنار دروزاه به اوت فرستاد.

دقیقه۷۲: پاس عبدی از جناح راست هجده قدم تراکتور به نعمتی رسید و او در زاویه بسته دروازه اخباری را نشانه  گرفت که دروازبان تراکتور آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه۷۹: در چند صحنه پی در پی  توپ های امیری، نعمتی  و حسینی را اخباری و  مدافعان  از دهانه دروزاه بیرون آوردند.

دقیقه۸۲: شلیک سرکش پهلوان در دهانه دروازه توسط تیموری دفع شد.

دقیقه۸۴: ضریه برگشت مدافعان پرسپولیس را تیکدری با شوت راه دور راهی اوت کرد.

دقیقه ۸۷: نفوذ حاج صفی به محوطه هجده قدم پرسپولیس که پاس دقیق او را عباس زاده راهی اوت کرد.

۴دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم

 ۹۰+۲:خطای میلاد سرلک روی مسعود شجاعی پشت محوطه هجده قدم روی داد و موقیعتی حساس در دقایق پایانی یابزی ایجاد شد.

پایان بازی بانتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس

انتهای پیام/

کد خبر: 1088671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =