سرنوشت مسی و امباپه به هم گره خورد

گفته می‌شود در صورتی که لیونل مسی راهی پاری‌سن‌ژرمن شود، این باشگاه با جدایی کیلیان امباپه موافقت خواهد کرد.

به گزارش "ایسکانیوز" بعد از همه‌گیری ویروس کرونا، این ویروس روی بودجه باشگاه‌های برای نقل‌وانتقالات هم تأثیر گذاشته و حتی باشگاه‌های بزرگ هم نمی‌توانند مثل سابق ولخرجی کنند.

نشریه «مارکا» در گزارشی خبر از تأثیر آینده لیونل مسی و کلیان امباپه به هم داد. این نشریه مدعی شد تصمیم لیونل مسی برای جدایی یا ماندن در بارسلونا مشخص خواهد کرد کیلیان امباپه در پاری‌سن‌ژرمن می‌ماند یا به رئال‌مادرید می‌رود. در صورتی که مسی بتواند راهی پاری‌سن‌ژرمن شود برای تأمین حقوق او باشگاه فرانسوی باید ستاره‌اش کیلیان امباپه را بفروشد. مشتری اول امباپه هم تیمی نیست جز رئال‌مادرید. ستاره جوان فرانسوی تا سال ۲۰۲۲ قرارداد دارد و باشگاه برای این که از محل فروشش درآمد کسب کند تابستان ۲۰۲۱ او را به باشگاه دیگری واگذار خواهد کرد. با این حال اگر پای انتقال مسی در میان نباشد شاید امباپه هم تا پایان قراردادش در پایتخت فرانسه بماند و بعد از آن به مادرید یا شهر دیگری برود.

البته در این فعل و انفعالات یک باشگاه دیگر هم وارد خواهد شد. گفته می‌شود لیورپول هم تمایل دارد امباپه را به خدمت بگیرد و اگر پاریسی‌ها موفق به جذب مسی نشوند، پیشنهاد معاوضه ستاره‌شان با محمد صلاح ستاره لیورپول را مطرح خواهند کرد.

البته درباره مسی باید به این نکته هم توجه کرد که منچسترسیتی هم مشتری جدی اوست و تصمیمش روی آینده سرخیو آگوئرو تأثیر خواهد گذاشت. آگوئرو گزینه خرید بارسلونا است و دوست دارد با لئو همبازی شود. شاید اگر لئو به سیتی بیاید، او هم در سیتی بماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =