پیکه: مدیران بارسا و رئال از مسی و راموس قدرتمندترند

لیونل مسی هنوز راجع به آینده خود تصمیم نگرفته است. با نزدیک شدن به موعد پایان قرارداد کاپیتان بارسلونا با این تیم، جرارد پیکه، مدافع آبی اناری ها، راجع به شایعات پیرامون او صحبت کرده است.

جرارد پیکه می گوید که تئوری هایی که راجع به آینده مسی و بارسلونا مطرح شده است، او را قانع نکرده اند. مسی هنوز حاضر به امضای قرارداد مجدد با بارسا نشده و ممکن است در پایان این فصل، تیمی که از نوجوانی در آن حضور داشته را ترک کند.

مسی تابستان گذشته نیز مایل به ترک بارسلونا بود اما مجبور شد برای پرهیز از درگیری با بارسلونا و یا محکومیت احتمالی به پرداخت غرامت به این باشگاه، همچنان به همکاری خود با این تیم ادامه دهد. سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، نیز در موقعیتی مشابه با لیونل مسی به سر می برد. هر دو بازیکنانی بسیار قدرتمند و تاثیر گذار در تیم های خود هستند، قرارداد هر دو در پایان فصل به اتمام می رسد و هیچ کدام هنوز با تمدید قرارداد موافقت نکرده اند.

سوال اینجا است که آیا این دو کاپیتان پرنفوذ دو تیم پرطرفدار اسپانیایی از هیئت مدیره باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید قدرتمندترند؟

جرارد پیکه این موضوع که مسی و راموس از مدیران بارسا و رئال قدرت بیشتری دارند را رد می کند و معتقد است که بازیکنان در واقع خیلی کم می توانند روی اوضاع و اتفاقاتی که در این دو باشگاه می افتد، تاثیر بگذارند.

پیکه گفت: "آنها بازیکنان مهمی هستند و می توانند نظر خود را بدهند، اما پس از آن کنترل اوضاع دیگر دست آنها نیست و ممکن است هیئت مدیره هر تصمیمی بگیرد.

وقتی هیئتی از مدیران و یا رییسی بسیار قدرتمند داری که حق تصمیم گیری دارد، نظرات روشنی دارد و قصد انجام کاری را دارد، بازیکن دیگر نمی تواند روی حرف آنها حرف بزند.

تمدید قرارداد سرخیو راموس مثال خوبی است که ببنید وقتی باشگاه رییسی قدرتمند دارد اوضاع چطور است. رییس تصمیم می گیرد و مسیر را مشخص می کند و دیگر کار خاصی از بازیکن بر نمی آید."

انتهای پیام/

کد خبر: 1088703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =