بازوبند برای فرشید خوش یمن بود/هت تریکِ ناکامی، ناکام ماند!

در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت با گل دیرهنگام فرشید اسماعیلی از سد نساجی قائمشهر گذشتند و با ۲۶ امتیاز صدرنشین باقی ماندند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، تینا نجفی؛ در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت با گل دیرهنگام فرشید اسماعیلی از سد نساجی قائمشهر گذشتند و با ۲۶ امتیاز صدرنشین باقی ماندند.

نیمه اول؛ سرد، بی روح، کم خطر 

محمود فکری همچون دیدار گذشته، آبی‌ها را با آرایش ۲۵۳ روانه میدان کرد. استقلال علی رغم آن که برای حفظ صدرنشینی نیاز مبرمی به هر سه امتیاز مسابقه داشت، بدون آن که موقعیت حساسی را روی دروازه خطیر خلق کند، نیمه نخست را پشت سر گذاشت. 
نساجی نیز همان طور که پیش بینی می شد یک بازی بسته را در دستور کار خود قرار داد و با دفاع لایه ای و پرتعداد، برای کسب تساوی تلاش کرد و حتی روی ضد حملات تا مرز گشودن دروازه مظاهری نیز پیش رفت.

نیمه دوم؛ هیچ! بجز یک شلیک به موقع!

از نکات این مسابقه، عملکرد ضعیف استقلال در جناحین بود. هر چند در این نیمه با ورود نادری به جای شجاعیانی که عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته بود، حملات استقلال قوت بیشتری گرفت.
 آبی‌ها همچنان در گشودن دفاع های موسوم به اتوبوسی ناموفق عمل می‌کنند. اتفاقی که به جد زنگ خطر بزرگی برای محمود فکری محسوب می‌شود. چرا که در نیم فصل دوم، رقابت برای بقا در جدول در میان تیم های نیمه پایین جدول شدت بیشتری خواهد گرفت و بدیهی است که این تیم‌ها با توان بیشتری رو به دفاع‌های چند لایه و اتوبوسی بیاورند. 

چیپ، بلای جان آبی ها!

استقلالِ لیگ بیستم هر چقدر که پس از گل خوردن از هم می‌پاشد، پس از گلزنی، روحیه مضاعفی می‌گیرد و به دلیل کاهش فشارها به مراتب بازی بهتری از خود به نمایش می گذارد. این دیدار هم می‌توانست با گل دوم آبی‌ها همراه شود اگر و فقط اگر قایدی قدر پنالتی بدست آمده توسط خودش را بیشتر می‌دانست.

 گام آخر، خان هفتم!

 به هر شکل آبی‌ها توانستند سه امتیاز این دیدار دشوار را بدست آورند و صدرنشین باقی بمانند. حالا دیدار هفته آینده این تیم در مقابل سپاهان دوم جدول، بیش از پیش حساس شده است.
البته بازی‌های عقب افتاده رقیب سنتی آن‌ها هم می تواند تهدیدی جدی برای جایگاه آبی‌ها تلقی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =