کرونا عامل کاهش درآمدهای غیرشهریه‌ای/ مشکل بیمه کارکنان حل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیمه به دلایل مختلف باعث نارضایتی کارکنان شده بود و افزایش فرآیندها گرفتاری‌هایی برای کارکنان به‌وجود آورد؛ اما مقرر شده همه خدمات بیمه‌ای تجمیع شود و با برگزاری مناقصه ۶ شرکت بیمه‌ای برای پوشش خدمات کارکنان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی فداکار در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر که صبح امروز در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، گفت: یکسری از اختیارات از جمله اضافه کاری، جابجایی و تسهیلات عمومی به استان‌ها واگذار شد همچنین بیش از هزار نفر از کارکنان دانشگاه بازخرید شده‌ و تعداد بالایی از کارمندان نیز در ماه‌های گذشته تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی افزود: بیمه به دلایل مختلف باعث نارضایتی کارکنان شده بود و افزایش فرآیندها گرفتاری‌هایی برای کارکنان به‌وجود آورد؛ اما مقرر شده همه خدمات بیمه‌ای تجمیع شود و با برگزاری مناقصه ۶ شرکت بیمه‌ای برای پوشش خدمات کارکنان انتخاب شدند.

فداکار در ادامه گفت: خدمات دندانپزشکی در بیمه تکمیلی جدید بیش از ۲ برابر شده است و بسته بیمه‌ای کاملی برای کارکنان در نظر گرفته شده است همچنین ظرف مدت ۷ تا ۱۰ روز شرکت بیمه‌ای موظف است خسارت‌ها را پرداخت کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه در دوران شیوع کرونا کاهش داشته است و اکثر واحدها در این مدت کمتر از پیش‌بینی‌ها درآمد غیرشهریه‌ای کسب کردند؛ اما با برنامه‌های تحولی دانشگاه در حوزه آموزش و آمایش و افزایش میزان جذب دانشجو، درآمدهای شهریه‌ای واحدها رشد داشته است.

فداکار با بررسی آمار درآمدی استان‌های مختلف گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در حوزه درآمدهای غیرشهریه‌ای پیشتاز است که به دلیل قراردادهای مهم صنعتی این واحد در زمینه غیرشهریه‌ای بیش از انتظارت و پیش‌بینی‌ها، درآمد کسب کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =