ایجاد روحیه مطالبه‌گری رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

معاون بازرسی و تعالی مدیران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد روحیه مطالبه‌گری تحت رهبری امام خمینی(ره) رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  محمد پورقربان با بیان اینکه ایام الله دهه فجر یادآوری مردمی است که با بیدار کردن روحیه مطالبه گری و با پیروی از امام خمینی(ره) توانستند یکی از اتفاقات بزرگ قرن را رقم بزنند، گفت: رویدادی که جهانیان را مبهوت و خیره کرد و محاسبات آنها را در مورد ایران و منطقه غرب آسیا دچار چالش کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز با ورود به چهل سال دوم انقلاب فضا برای انجام کارهای بزرگ فراهم است به این شرط که مردم روحیه مطالبه‌گری را در خود بیدار کرده و از امام امت پیروی کنند.

معاون بازرسی و تعالی مدیران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: مردم باید جایگاه خود را بشناسند و بر میزان تاثیرگذاری خود در امورات کشور واقف باشند و برای این تاثیرگذاری اقدام عملی انجام دهند. این مهم می‌تواند با هدایت و رهبری فقیه حکیم انقلاب نتایج مثبتی را در پی داشته باشد.

وی افزود:  بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت به سمت ایجاد دولت  اسلامی را می توان اولین گام در مسیر پیشرفت  در دهه چهارم انقلاب دانست. حرکتی که سنگ بنای آن می‌تواند روی کار آمدن دولت جوان انقلابی باشد.

به گفته پورقربان،  تا دولت اسلامی شکل نگیرد توقع شکل گیری جامعه اسلامی و تمدن اسلامی توقعی گزاف است و در این مسیر مردم نقش اساسی را ایفا کنند.

معاون بازرسی و تعالی مدیران بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع می توانیم نتیجه بگیریم که بیدار شدن روحیه مطالبه گری در مردم تحت رهبری امام امت می‌تواند ما را در ۴۰ ساله دوم انقلاب در تحقق اهداف و رسیدن به تمدن اسلامی یاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =