دولت جوانان حزب اللهی مقدمه دولت اسلامی است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: معتقد هستیم که مقدمه شکل گیری دولت اسلامی، دولت جوانان حزب اللهی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، محمود هاشمی به مناسبت دهه مبارک فجر در جمع نمازگزاران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت دومین فجر از گام دوم انقلاب به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد اسلام و نهضت اسلامی در قرن های اخیر است، رسالت همه ادیان و انبیای الهی را می‌توان در اهداف انقلاب اسلامی ملاحظه کرد.

وی ادامه داد: هدف انقلاب، اسلامی کردن کشور، ساخت ایرانی مستقل، آزاد برخوردار از امنیت، ساخت ایران متدین، معنوی، اخلاقی و پیشرو در خلق جامعه عظیم بشری است. هدف انقلاب اسلامی فقط ایران نبود در درجه اول ایران بود و در درجه بعد الگو برای همه جوامع بشری و اسلامی بود. انقلاب اسلامی به یک انحطاط تاریخی و طولانی پایان داد، یک رژیم ننگین را به حکومت مردمی و مردم‌سالار تبدیل کرد.

رئیس ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را می‌توان در سه سطح دستاوردهای خرد، دستاورد های کلان و ابر دستاورد ها مورد بررسی قرار داد. صحبت از دستاوردهای خرد که می‌شود صحبت از افتخارات چهل و دو سال گذشته در عرصه‌های علمی، عمرانی پزشکی، نظامی، صنعتی، معنویت و امثال اینها است که وقتی دستاوردهای خرد را مورد بررسی قرار می‌دهیم هزاران دستاورد در حوزه های مختلف با عدد و رقم قابل ارائه و اثبات است. 

هاشمی در ادامه به سایر دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: اینکه فقط با مقایسه حال و گذشته و مقایسه ایران با کشورهای دیگر تمرکز کنیم بر دستاوردهای خرد به زعم حقیر جفا در حق انقلاب و نظام اسلامی است چرا که دستاوردهای خرد یک بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هست که این دستاوردها به نوبه خود افتخار آفرین و قابل ستایش هست اما دستاوردهای کلان و ابر دستاورد ها باید بیشتر در جمع نخبگانی تبیین شود. از جمله دستاورد های کلان می توانیم به مردم سالاری دینی، پیشرفت نسبی عدالت، استقلال کشور به معنای حقیقی کلمه اشاره کرد. 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به ابر دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اولین ابر دستاورد انقلاب اسلامی ارائه نقشه راه کلان و عملی بر اساس نقشه راه انبیا الهی که توسط دو امام انقلاب طراحی شده و این الگو بشریت را به آرزوی تاریخی همه ادیان یعنی ظهور آن عدالت گستر موعود خواهد رساند. دومین ابر دستاورد انقلاب اسلامی تاسیس نظام اسلامی است نظام اسلامی همان هندسه کلی حکومت برآمده از انقلاب اسلامی است و نظام اسلامی که عصاره تمام آرمان‌های بشریت است در سال ۵۸ تاسیس شده و یکی از دستاوردهای نظام اسلامی مقاومت ۴۲ ساله نظام در روشن نگه داشتن شعله امید در دل بشریت خسته و نا امید از تمدن غرب و مکاتب غربی است. مستضعفان عالم و آزادگان جهان صدای عدالت و معنویت را از ایران اسلامی و انقلابی می شنوند و دل هایشان امیدوار و روشن است.

هاشمی در ادامه به سومین ابر دستاورد و هدف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تشکیل دولت اسلامی و انقلابی پروژه نیمه تمام انقلاب است و مهم‌ترین ابر دستاورد نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود. مقصود از دولت همه ارکان نظام مدنظر است و دولت اسلامی و انقلابی دولتی است که ارکان آن انقلاب و اهداف انقلاب و آرمان‌های امام را از بن دندان باور داشته باشند .از سال ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۹۸ بارها نائب امام زمان تاکید فرمودند که در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و در بیانیه گام دوم انقلاب هم اشاره فرمودند که انقلاب اسلامی وارد دومین مرحله خود یعنی خودسازی جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.

رئیس ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه به دلایل تاخیر دولت اسلامی اشاره کرد و گفت : از ابتدای انقلاب برای تشکیل دولت اسلامی اقدام شروع شد منتها افت و خیز هایی داشت به فرمایش نائب امام زمان(عج) پیشرفت ها و عقب‌گرد هایی داشتیم در جاهایی موفق بودیم در جاهایی موفق نبودیم بعضی ها وسط راه پایشان لغزید بعضی‌ها در اصل هدف انقلاب مردد شدن بعضی ها نتوانستن خودشان را حفظ کنند و دلبسته به رفتار طاغوتی و اشرافی‌گری شدند و بعضا بی توجهی به شعار های انقلاب و غفلت از جریان انقلابی باعث تأخیر در دولت اسلامی شد 

هاشمی در پایان به دولت جوان حزب الهی اشاره کرد و گفت: ما معتقد هستیم که مقدمه شکل گیری دولت اسلامی، دولت جوانان حزب اللهی است. اگر دغدغه‌ امام خامنه ای در خصوص دولت جوان حزب‌اللهی تحقق پیدا کند و پیشروی شتابنده در گام دوم انقلاب داشته باشیم انشاالله تا سال 1408 دولت اسلامی تحقق پیدا خواهد کرد و در سال 1418 شاهد شکل گیری جامعه اسلامی خواهیم بود  و بحول و قوه الهی تمدن نوین اسلامی در سال 1438 تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088876

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =