۱۳ عنصر تکفیری داعش در «بغداد» بازداشت شدند

سازمان اطلاعات و امنیت عراق با صدور بیانیه ای از بازداشت ۱۳ عنصر تکفیری داعش در شهر «بغداد» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از الفرات نیوز، سازمان اطلاعات و امنیت عراق امروز یکشنبه بیانیه‌ای را در خصوص آخرین دستاوردهای خود در زمینه مبارزه با بقایای تروریست‌های تکفیری داعش در این کشور، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه سازمان اطلاعات و امنیت عراق آمده است که نیروهای امنیتی این کشور طی یک عملیات گسترده در بغداد موفق شدند ۱۳ عنصر تکفیری داعش را که پیشتر تحت تعقیب بودند، به دام اندازند.

در بیانیه سازمان مذکور آمده است که تروریست‌های بازداشت شده پیشتر در نقاط مختلف عراق فعال بوده اند. از جمله مناطقی که این تروریست‌ها پیش از این در آنجا فعالیت کرده بودند، می‌توان به کرکوک، نینوا و بغداد اشاره کرد.

این درحالی است که اخیراً ارتش عراق اولین مرحله از عملیات موسوم به «اسود الجزیره» (شیران جزیره) را در ۳ استان آغاز کرده است. منابع امنیتی اعلام کردند که عملیات مذکور از ۹ محور علیه تکفیریها ادامه می‌یابد.

مقامات امنیتی عراق در این ارتباط اعلام کردند که عملیات اسود الجزیره استان‌های صلاح الدین، نینوا و الانبار را در بر می‌گیرد. همچنین عنوان شده است که این عملیات با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =