دوره آموزشی مدیران شرکت های دارویی کشور در واحد آکسفورد افتتاح شد

اولین دوره آموزشی تعدادی از مدیران شرکت های دارویی کشور با حضور مجازی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد آکسفورد افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، اولین دوره آموزشی تعدادی از مدیران شرکت های دارویی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد با حضور علاءالدین بروجردی معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و رضا فدای وطن رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد به صورت مجازی افتتاح شد.

بروجردی در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر، گفت: پیوند میان دانشگاه و مراکز صنعتی و دارویی کشور یک ضرورت جدی است و لازم است این ارتباط و تعامل در دیگر رشته ها نیز اتفاق افتاده و گسترش پیدا کند.

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: آنچه که در صنعت دارویی کشور حائز اهمیت است این است که ما بتوانیم در چارچوب راهبرد جمهوری اسلامی ایران که بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل گرفته است، مواد اولیه دارویی را در کشور تولید کرده و از واردات آنها بی‌نیاز شویم. بسیاری از این مواد عملاً به صورت گیاهان دارویی در کشور وجود دارد و به صورت خام صادر می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =