دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشگاه های جهان اسلام تأثیرگذار است

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام به منظور بهره‌مندی از دانش و تجارب متقابل بین دانشگاه ها و مراکز علمی، آموزشی، فناوری در عرصه مجازی و تبادل استاد و دانشجو، به امضای علاءالدین بروجردی معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و کریم نجفی برزگر دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام رسید.

نجفی برزگر دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام با اشاره به تحولات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید مدیریتی، گفت: بحمدالله نیروهای متعهد و متخصص که پرورش یافتگان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، در مجموعه معاونت بین‌الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند که منشأ تحولات خوبی در این دانشگاه خواهند بود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشگاه های جهان اسلام تأثیرگذار است، اظهار داشت: امیدوارم با امضای این تفاهم‌نامه همکاری مشترک، بتوانیم در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، تأثیرگذار باشیم.

 نجفی برزگر با اشاره به ظرفیت های شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام، گفت: این شبکه ذیل سازمان همکاری های اسلامی (OIC) تأسیس شده و در حال حاضر از 51 دانشگاه ایرانی و دیگر کشورهای مسلمان جهان، عضو دارد. استفاده از پتانسیل و ظرفیت شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام باعث جذب دانشجو از کشورهای مسلمان شده و ارتباط با دانشگاه های این کشورها را گسترش می دهد.

دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی است که با رویش انقلاب تأسیس شد و مقام معظم رهبری نیز نگاه خوبی به این دانشگاه دارند. امیدوارم با امضای این تفاهم نامه همکاری، جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی در دیپلماسی علمی و فناوری و تمدن نوین اسلامی بیش از پیش بدرخشد.

گفتنی است با امضای این تفاهم‌نامه، دانشگاه آزاد اسلامی رسماً به عضویت شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام درآمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =