برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در کنار ویژه برنامه های گرامیداشت این ایام، جشنواره ورزشی فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، همزمان با بهار پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله خجسته دهه مبارک فجر، جشنواره فرهنگی ورزشی بزرگداشت این ایام با رویکرد «ورزش، سلامتی،  معنویت انقلابی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

سیدنوید شاهروبندی مسئول امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه این جشنواره ورزشی فرهنگی در 3 روز برگزار شد، به گفت: روز اول این جشنواره همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و به مسابقات ویژه بانوان اختصاص داشت و روز دوم با شعار «مدافعان سلامت، بسیج فداکار» و روز سوم نیز با شعار «مکتب شهید سلیمانی، جبهه مقاومت» برگزار شد.

مسئول امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر  با تأکید بر لزوم و تداوم فعالیت های اینچنینی که موجب شادابی و بهبود عملکرد کارکنان خواهد شد، تصریح کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره ورزشی در فضایی صمیمی و دوستانه در رشته های تیراندازی با طپانچه و تفنگ بادی، تنیس روی میز، ورزش های همگانی (پیاده روی)، فوتبال دستی، دوچرخه سواری و دارت رقابت کردند.

مسابقه تیراندازی این برنامه ورزشی با همکاری هیئت تیراندازی و هیئت پزشکی ورزشی استان بوشهر و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1088997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =