اختیارات را از مدیرعامل استقلال گرفتند، خودشان هم به وظایف‌شان عمل نمی‌کنند

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: وقتی مدیرعاملی را منصوب می‌کنیم و اختیاراتش را می‌گیریم کاری از او بر نمی‌آید و از آن طرف خودمان هم مسئولیت‌مان را انجام نمی‌دهیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کاظم اولیایی، درباره مشکلات باشگاه استقلال و حواشی پیش آمده اخیر, اظهار داشت: یک مَثَل است که می‌گوید؛ «خودکرده را تدبیر نیست». باشگاه از نظر من یک موجود زنده است که نیاز به تَر و خشک کردن دارد و دقت می‌خواهد. باشگاه مثل یک گُل می‌ماند که برای زنده ماندن و رشد به آب و آفتاب و توجه به موقع نیاز دارد وگرنه خشک می‌شود. حالا این وظایف را چه کسی مشخص می‌کند و چه کسی باید انجام دهد؟  باشگاه اساسنامه‌ دارد و باید طبق آن رفتار شود.

وی ادامه داد: آقایان چند ماه پیش برای تعیین مدیرعامل به دلیل اختلافات فردی، وظایف مدیرعامل را خلاف اساسنامه بین خود تقسیم کردند. زمانی که دوربین و میکروفن هست،‌ همه کنار تیم حضور دارند و تیم که راه افتاد هرکسی دنبال کار خودش می‌رود. پس چه کسی به این گُل آب بدهد و آن را تَر و خشک کند؟ مشکل این است که آقایان برای مسئولیتی که برای خود اختیار کرده‌اند، احساس مسئولیت ندارند و پاسخگو نیستند. مدیریت را تقسیم کرده‌اند و یکی مسئول نقل‌وانتقالات شده و دیگری مسئول پشتیبانی و باید به وظایف‌شان عمل کنند.

اولیایی با اشاره به اینکه مشکل باشگاه استقلال را از ضعف مدیریت می‌داند، گفت: وقتی مدیرعاملی را منصوب می‌کنیم که اختیاراتش را از قبل گرفته‌ایم دیگر کاری از او بر نمی‌آید. از آن طرف خودمان هم مسئولیتی که برعهده گرفتیم را انجام نمی‌دهیم. این بحران ساخته آقایان است و هوادار هم اذیت می‌شود. چند سال تیم نتیجه نگرفته ولی الان که تیم در صدر جدول است و نتیجه گرفته،‌ چرا هوادار بازهم باید ناراضی و عصبانی باشد؟ این جای بررسی و دلسوزی دارد.

وی درباره رفتار وریا غفوری بعد از تعویض خاطرنشان کرد: مدیران، کادر فنی و بازیکنان باید در چارچوب قاعده بازی فوتبال حضور داشته باشند. نباید شأن باشگاه و فوتبال را نادیده بگیریم. قوانین و قاعده بازی باید رعایت شود. کادر فنی نباید تضعیف شود و نمی‌توان عملکرد سرمربی را با یک بازی نقد کرد و حداقل به یک سال زمان نیاز است. بازیکن هم وظایفی دارد که باید به آنها عمل کند. باید خواسته هواداران را با تمرکز اجرا کنیم و خودخواه نباشیم. بیماری خودخواهی می‌تواند به شأن بازیکن و تیم و کادر فنی لطمه بزند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال عنوان کرد: آنطور که تجربه به من ثابت کرده؛ همیشه هرکسی که قرار بوده آورده‌ای به باشگاه بیاورد، چند برابر این هزینه را در نهایت به باشگاه تحمیل کرده است. منطقی است که استقلال مثل همه باشگاه‌های حرفه‌ای دنیا از منابع درآمدی تغذیه کند ولی وقتی درآمدی وجود ندارد و حق باشگاه دیده نمی‌شود باید افراد علاقمند سرمایه‌گذاری و به تعهدشان عمل کنند.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1089022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =