۱۶هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تا پایان سال واگذار می شود

معاونت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور گفت: تا پایان سال بالغ بر ۱۶ هزار واحد مسکونی دیگر تحویل جامعه هدف بهزیستی خواهیم داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یزدان‌مهر در آئین واگذاری ۲۳۸۱ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور که صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، بیان کرد: برای واگذاری این واحدها، بالغ بر ۵۹۰ میلیارد تومان منابع استفاده شده است که ۱۰۵ میلیارد تومان آن کمک‌های بلاعوض، ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۱۳ میلیارد تومان معافیت‌های مختلف ساختمانی و مابقی با کمک خیرین، نهادهای عمومی و مردمی و مشارکت مددجویان تامین شده است.

وی ادامه داد: تعهد ما در تحویل مسکن در سال ۹۸، ۷۶۰۰ واحد بود. در سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۲۱ واحد به جامعه هدف تحویل دادیم. تعهد امسال نیز بر اساس قوانین بالادستی ۷۶۰۰ واحد بود که در ۹ ماهه اول سال، بالغ بر ۱۳ هزار واحد تاکنون تحویل داده شده و تا پایان سال بالغ بر ۱۶ هزار واحد تحویل جامعه هدف خواهیم داد.

معاونت مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۳۵ هزار واحد در دست ساخت داریم. این درحالیست که با راهبری هوشمندانه و مدیریت مشارکتی تفاهم‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌هایی که با سازمان‌ها و نهادهای مختلف مانند قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، بسیج مستضعفان، قرارگاه خاتم الانبیا، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد مستضعفان بسته شده، سال آینده همه این‌ها به بار خواهد نشست و لذا در سال آینده شاهد تحویل بخش قابل توجهی از این ۳۵ هزار واحد خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =