فراخوان جذب دانشجوی پسادکتری در پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری نموده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی، پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی در راستای استفاده از ظرفیت نخبگان و فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور به‌منظور پیشبرد اهداف و مأموریت‌های خود، اقدام به جذب پژوهشگر پسادکتری از میان فارغ‌التحصیلان دوره دکتری دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در گرایش‌های بیومکانیک ورزشی، فیزیولوژی ورزشی و جامعه‌شناسی ورزشی می‌نماید.

بر اساس این گزارش متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۲۱ بهمن لغایت ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ درخواست‌ها و پروپوزال‌های خود را در حوزه استعدادیابی ورزشی از منظر هر گرایش تحصیلی تنظیم نمایند.
شایان‌ذکر است هرگونه موافقت با اعطای پروژه پسادکتری منوط به بررسی و موافقت گروه مربوطه، انجام داوری و طی نمودن میسر قانونی اجرای این اقدام خواهد بود.
متقاضیان واجد شرایط می‌توانند بر اساس ضوابط پروپوزال خود را تنظیم و از طریق پست الکترونیکی  ssri.r.d@gmail.com به معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزش ارسال نمایند.

گفتنی است در حال حاضر دانشجویان  پسا دکتری پژوهشگاه در دو گرایش رفتار حرکتی و مدیریت ورزشی مشغول اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه استعدادیابی ورزشی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =