بازگشت شیخ دیاباته به تمرینات استقلال و امیدواری به بازی او مقابل سپاهان

شیخ دیاباته که به دلیل مصدومیت چند روزی از تمرینات استقلال دور بود، امروز در تمرین آبی ها حاضر شد و به صورت اختصاصی تمرین کرد تا محمود فکری امیدوار به استفاده از او در بازی با سپاهان باشد و برگ برنده‌ای برای شکست زردهای اصفهان داشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت، در دو بازی اخیر تیمش غایب بود. البته او به دلیل عدم پرداخت مطالباتش نیز از آبی ها دلخور بود و برخی ها غیبت شیخ را به این موضوع ربط می دادند.

روز گذشته اما، مهاجم استقلال دیداری با مدیرعامل باشگاه داشت. بنا به اعلام سایت رسمی استقلال، دیاباته  ظهر روز دوشنبه در محل باشگاه حاضر شد و با احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه مطالبات دیاباته به او پرداخت شد.

بعد از این جلسه که خبر آن با عکسی خندان از شیخ منتشر شد، ظهر امروز مهاجم آبی ها در تمرین تیمش به مانند روز گذشته حضور یافت. دیاباته که به واسطه درخشش در لیگ نوزدهم، انتظارات را از خود به شدت بالا برده، با حل مشکلات مالی اش، انگیزه لازم برای درخشش را یافته و تلاش می کند که خیلی زود به روزهای اوج خود بازگردد.

دیاباته امروز هم به صورت انفرادی تمرین کرد اما استقلالی ها امیدوار هستند که او را به بازی حساس شنبه هفته آینده مقابل سپاهان در اصفهان برسانند. بنابراین دیاباته می تواند برگ برنده محمود فکری در مقابل تیم محرم نویدکیا باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =